Re: Restauratie van een 1960 Faema Lambro( oftewel De Hel)
281Leef met vlag en wimpel, hou het simpel!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
Nog alive and kicking!cremalover schreef:Ben al twee dagen herinneringen aan het ophalen.
Wat waren ze goed he.
https://youtu.be/yaXTeZzJaJ8
Onvergetelijk! En nog altijd actueel!cremalover schreef:Ben al twee dagen herinneringen aan het ophalen.
Wat waren ze goed he.
https://youtu.be/yaXTeZzJaJ8
Die toespraken met het daarin vaak opgenomen gehuichel ervaar ik als "dodelijk" vermoeiend. Met de nodige frictie thuis heb ik geruime tijd besloten niet meer naar uitvaarten te gaan, tenzij door druk, voortkomend uit een door mijn familie gedeelde sociale hygiëne, mij het water tot de lippen reikt en genoopt ben om te gaan. Ik heb wel eens toespraken meegemaakt waar ineens bij een spreker, nooit daarvoor, een intense behoefte werd gevoeld met veel gedrevenheid de zaal met oud zeer te bekogelen. Tis niet goed van mij, maar dat zijn van die spaarzame momenten aldaar dat ik alles uit kast moet trekken om op zijn minst een glimlach te onderdrukken.fransg schreef: Dat heb je vaker bij uitvaarten als mensen hun zegje komen doen.
U kunt goed met woorden overweggilleko B. schreef:Die toespraken met het daarin vaak opgenomen gehuichel ervaar ik als "dodelijk" vermoeiend. Met de nodige frictie thuis heb ik geruime tijd besloten niet meer naar uitvaarten te gaan, tenzij door druk, voortkomend uit een door mijn familie gedeelde sociale hygiëne, mij het water tot de lippen reikt en genoopt ben om te gaan. Ik heb wel eens toespraken meegemaakt waar ineens bij een spreker, nooit daarvoor, een intense behoefte werd gevoeld met veel gedrevenheid de zaal met oud zeer te bekogelen. Tis niet goed van mij, maar dat zijn van die spaarzame momenten aldaar dat ik alles uit kast moet trekken om op zijn minst een glimlach te onderdrukken.fransg schreef: Dat heb je vaker bij uitvaarten als mensen hun zegje komen doen.
️
Er zijn natuurlijk ook legendarische toespraken op dergelijke gelegenheden. Met name die van John Cleese tijdens de uitvaart van Graham Chapman:gilleko B. schreef: do 30 mar 2023, 08:05Die toespraken met het daarin vaak opgenomen gehuichel ervaar ik als "dodelijk" vermoeiend. Met de nodige frictie thuis heb ik geruime tijd besloten niet meer naar uitvaarten te gaan, tenzij door druk, voortkomend uit een door mijn familie gedeelde sociale hygiëne, mij het water tot de lippen reikt en genoopt ben om te gaan. Ik heb wel eens toespraken meegemaakt waar ineens bij een spreker, nooit daarvoor, een intense behoefte werd gevoeld met veel gedrevenheid de zaal met oud zeer te bekogelen. Tis niet goed van mij, maar dat zijn van die spaarzame momenten aldaar dat ik alles uit kast moet trekken om op zijn minst een glimlach te onderdrukken.fransg schreef: Dat heb je vaker bij uitvaarten als mensen hun zegje komen doen.
️
Wij zijn zielsverwanten.Kan niet anders.gilleko B. schreef: do 30 mar 2023, 08:05Die toespraken met het daarin vaak opgenomen gehuichel ervaar ik als "dodelijk" vermoeiend. Met de nodige frictie thuis heb ik geruime tijd besloten niet meer naar uitvaarten te gaan, tenzij door druk, voortkomend uit een door mijn familie gedeelde sociale hygiëne, mij het water tot de lippen reikt en genoopt ben om te gaan. Ik heb wel eens toespraken meegemaakt waar ineens bij een spreker, nooit daarvoor, een intense behoefte werd gevoeld met veel gedrevenheid de zaal met oud zeer te bekogelen. Tis niet goed van mij, maar dat zijn van die spaarzame momenten aldaar dat ik alles uit kast moet trekken om op zijn minst een glimlach te onderdrukken.fransg schreef: Dat heb je vaker bij uitvaarten als mensen hun zegje komen doen.
️
Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”