Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

2881
bobbee schreef: za 20 jun 2020, 11:27 Ik heb net een deeg gedraaid met de spiraalkneder. Hoog hydratatie. Dat ga ik niet meer doen, veel meer werk om alles eruit te krijgen. Dan is de bosch veel fijner.
Wat is er aan welke Bosch fijner in dat geval?

Ik vond het deeg afgelopen keer goed uit de spiraloïde te trekken, nadat ik 230g water ipv 250g water had gebruikt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2885
fransg schreef:
gilleko B. schreef: za 20 jun 2020, 10:33 Thierry de Slingeraar en ga zo maar door
Oh ja!

Destijds waren de helden nogal androgyn, achteraf bekeken zou je zeggen Gay Pride jongens in hun ballet-maillots. Floris en Sindala praatten ook met elkaar alsof de een de ander elk moment een bezemkast in kon trekken want die jonge heren in de kracht van hun leven hadden immers ook hun verlangens en meisjes waren in geen velden of wegen te bekennen dus men moest wat als superheld.

Hahaha ja Ivanhoe met dat gespierde schandknapige Mannekke, Gurth werd hij genoemd, daar gaat dat ook voor op
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

2887
gilleko B. schreef: za 20 jun 2020, 10:33 Thierry de Slingeraar en ga zo maar door
Ik zie nu pas dat Thierry de Slingeraar gelukkig ook na de middeleeuwen nog veel werk heeft gevonden en zelfs een grote rol kreeg in een verfilming van "Laughter in the Dark", een roman van mijn favoriete auteur Vladimir Nabokov:

https://youtu.be/vGdvzx2o_eY?t=2255
In het dagelijks leven speelt hij de rol van Jean-Claude Drouot, een Belgische man: https://www.imdb.com/name/nm0238379/bio ... _ov_bio_sm

Wat wel heel eigenaardig is: hij ziet er vandaag de dag erg oud uit, lijdt misschien aan hetzelfde verschijnsel als veel mensen die, zoals wij, vroeger jong waren:
Wat zou dat zijn? Daar moest eens onderzoek naar worden gedaan. De genezing moet er al zijn want je ziet dat mensen die recent zijn geboren er geen enkele last van hebben, die zien er zo jong uit als wat!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino