fransg schreef:OL Heer Junior kijkt er met welbehagen naar! Zoog hij zojuist nog gulzig aan de onbevlekte moeder, nu zou hij graag zijn tandjes in het broodje zetten. Ja het is me er eentje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
fransg schreef:OL Heer Junior kijkt er met welbehagen naar! Zoog hij zojuist nog gulzig aan de onbevlekte moeder, nu zou hij graag zijn tandjes in het broodje zetten. Ja het is me er eentje.
Ben net brood aan het maken.Zal ff een videotje van mijn tweede S&F maken.gilleko B. schreef: zo 21 jun 2020, 14:48 Thierry de Slingeaar heeft zich verder dan Slingeraar ontwikkeld. Dat ga ik eens bekijken. Leuk om te lezen. Eerst deze laten afkoelen, methode (of wat ik denk wat het is) Cremalover in acht genomen. Amen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Cremalover, ik heb de link aangeklikt, maar de video is privé, mocht het hierin opgenomen kneden enkele en alleen betrekking hebben op deeg, dan zou dat wellicht opgeheven kunnen worden.cremalover schreef:
Tweede S&F.
Film met links.Normaal gaat dit drie keer zo snel. Keertje of drie is genoeh.Dit is ongeveer 1700 gram. Heb het ook al met 3.5 kilo gedaan. Who needs a mixer?
Hier goed te zien nu