Eerst maar eens werken aan strakheid, consistentie en nieuwe figuren.
En dan weer wat posten. In de tussentijd kijk ik uit naar jullie creaties
Ondanks de '@3aan schreef:Weet je waar ik nou eigenlijk naar benieuwd ben?
Hoe goed is je koffie, smaakt die beter met al die fratsen?![]()
Joep schreef:Latte art dump!
Slepen naar je adresbalk om helemaal te zien of even hier klikken:
http://i50.tinypic.com/2wnpqgk.jpg
En nu is t mooi geweest voor een paar maanden hoor
Oei, je vraagt er naar, maar of je er blij van wordt....bij mij althans....dat betwijfel ik. Haha....ik moet eigenlijk nog een goed kannetje hebben. Met een goede schenk tuit. Ik vind alleen 30 euro voor een simpel motta kannetje en beetje belachelijk eigenlijk. Krent....haha...en die espro torroid kannen zijn hier volgens mij niet te krijgen en met verzendkosten veels te duur. Die vind ik dan weer wel mooi voor 30 euro ofzo.Joep schreef:. In de tussentijd kijk ik uit naar jullie creaties
Valt Australië onder "ofzo"?bobbee schreef:En die Espro kannetjes dan, zijn die hier helemaal niet te krijgen? Of Duitsland ofzo?

De mooie koffiedame uit de UK heeft ze;bobbee schreef:En die Espro kannetjes dan, zijn die hier helemaal niet te krijgen? Of Duitsland ofzo? Ik heb al wel gezocht maar kan ze niet vinden....vind het toch vreemd....
Het lijkt me toch goedkoper als jij een rondje langs de leden doet, dan al die leden de reis naar een centraal punt te laten ondernemen, jij deed toch iets met economie.bobbee schreef:Zo....verzenden is net zo prijzig als het kannetje. 0 tot 30 kg is 26 pond. Groupbuy zou wel mooi zijn. 26 man = 1 pond de man verzendkosten en dan een meeting midden in het land organiseren en de kannetjes verdelen. Wellicht ook nog korting bedingen met zulke aantallen. Nu nog 26 gegadigden vinden.