Misschien moet je heel weinig toeren gebruiken. Kun je langer van het proces genieten.fransg schreef: ma 29 jun 2020, 08:57Is heerlijk simpel, maar wel jammer dat e.e.a. zo snel klaar is. Graag wil men natuurlijk lekker lang ermee spelen/kneden maar in een paar minuten is het deeg al gemixt, dan een uurtje later zout erbij en nogmaals even kneden tot het flink elastisch is, dan is het eigenlijk alweer klaar en tijd om het deeg eruit te trekken. Misschien zou ik het kunnen laten staan en later nog eens kneden maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
2932Beetje aanklooie en plezier hebben daar gaat het om. Als het daarna ook nog eens geconsumeerd kan worden is het helemaal top.bobbee schreef: ma 29 jun 2020, 09:01 Zo heeft ieder zijn manier om een broodje te maken. Ik denk zelf dat mijn manier de beste is, uiteraard. Met of zonder spiraalkneder.
2933het model met verschillende toerentallen of zelfs temperatuurmeting kost duurder en voegt volgens mij niet veel toe, maar kan wel leuk zijn al is het maar om dan weer een machine weg te kunnen geven.cremalover schreef: ma 29 jun 2020, 10:21 Misschien moet je heel weinig toeren gebruiken. Kun je langer van het proces genieten.
Ik denk wel dat kneden=kneden en daar valt weinig aan te 'verbeteren' ook al spelen mensen graag met een metertje of draaiknopje meer, of zelfs een extra knikje in de stang die vlak naast de spiraal staat in de mengbak.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2934Ja dat is het idee!cremalover schreef: ma 29 jun 2020, 10:22Beetje aanklooie en plezier hebben daar gaat het om. Als het daarna ook nog eens geconsumeerd kan worden is het helemaal top.bobbee schreef: ma 29 jun 2020, 09:01 Zo heeft ieder zijn manier om een broodje te maken. Ik denk zelf dat mijn manier de beste is, uiteraard. Met of zonder spiraalkneder.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2935Waarom zou je het anders doen?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
2936Er zijn misschien ook mensen die bijvoorbeeld een hele moeilijke huisgenoot hebben die overal allergisch voor is en nergens tegen kan en dan proberen ze recepten uit waar diegene geen vlekken of jeuk of nerveuze aanvallen van krijgt, maar dat is de minder vreugdevolle aanpak.
2937LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2938LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2939Daar is hij. Gefeliciteerd.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
2940Als het op een pallet geleverd wordt is het altijd goed.Lijken me echte degelijke no-nonsens machinesTop hoe je die bovenste plaat kunt demonteren en je gelijk bei de Innereien bent.fransg schreef: ma 29 jun 2020, 16:26 grillettas-01-IMG_4244-200629.jpggrillettas-02-IMG_4245-200629.jpggrillettas-03-IMG_4246-200629.jpggrillettas-04-IMG_4247-200629.jpggrillettas-05-IMG_4248-200629.jpg