Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

5242
Ook in het 'opwarm' al gepost:
Het prijsplafond gaat ook gelden voor ondernemers die recht hebben op belastingvermindering in de energiebelasting. Het kabinet werkt nog aan een pakket voor het midden- en kleinbedrijf. Minister Jetten zei vandaag dat hij denkt aan een aparte subsidieregeling voor "energie-intensieve mkb'ers".
Er wordt wel degelijk naar ons brood-topic gekeken door de regering!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

5243
Dirk Jan schreef:Zien er goed uit en ja een bakblik is wel zo handig. En welke meelsoorten gebruik je? En is dit desem?
Dit vers gemalen bio tarwe uit NL gemengd met bloem van de Jumbo. 50/50. Verder heb ik er wat pompoenpitten doorheen gedaan. Het is 100% desem.

Vandaag nog 3 bakvormen gehaald want ik had er maar 1 en de andere heb ik weggegooid. Ik vind het werken met de vormen perfect in alle opzichten.

Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5244
Vandaag voor het eerst in lange lange tijd weer 4 pakjes verse gist gehaald, dat werkt toch prettiger als droge gist. Moet ook weer een douchemuts halen die ik gebruik ipv plasticfolie. Redelijk gelukt, en ja ga er weer meer baken :) zin in. Wil wel foto toevoegen maar krijg telkens fout dat deze site het formaat niet kan bepalen :)
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

5246
mutsje schreef:Vandaag voor het eerst in lange lange tijd weer 4 pakjes verse gist gehaald, dat werkt toch prettiger als droge gist. Moet ook weer een douchemuts halen die ik gebruik ipv plasticfolie. Redelijk gelukt, en ja ga er weer meer baken :) zin in. Wil wel foto toevoegen maar krijg telkens fout dat deze site het formaat niet kan bepalen :)
Goed bezig muts,
Afbeelding
probeer www.picr.de anders voor de foto's.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!