Ik heb ze in het geelgilleko B. schreef:Net 6 200 ml Loveramics kopjes "The Egg" binnen van Van Pommeren.
Mooie kopjes, lekker dik porselein en melk schenkt makkelijk in. Hele fijne kopjes.
️
Deze is alweer van een maand geleden:

Ik heb ze in het geelgilleko B. schreef:Net 6 200 ml Loveramics kopjes "The Egg" binnen van Van Pommeren.
Mooie kopjes, lekker dik porselein en melk schenkt makkelijk in. Hele fijne kopjes.
️

Die zitten in Rotterdam volgens mijmanduca schreef:Ja, en bezet. Je kan wel koffie bij haar bestellen: Manhattan Coffee Roasters.gilleko B. schreef: di 22 mar 2022, 15:10Ik wist niet wie dat was, heb haar gegoogled, mijn zoon is 21 en single en ik wil best zo' n schoondochter. Maar ik vermoed dat ze al wat ouder isfransg schreef: Leuk!!.
️

Mooie tulp, die kopjes werken heel goed uit met die latte's!Verenjano schreef:Ik heb ze in het geelgilleko B. schreef:Net 6 200 ml Loveramics kopjes "The Egg" binnen van Van Pommeren.
️ook heel blij mee!
Deze is alweer van een maand geleden:

Geen Latiz dusfransg schreef:gilleko B. schreef: di 22 mar 2022, 12:25Das wel kras, met een simpele melkopschuimer, tenzij het een Latiz is

https://manhattancoffeeroasters.com/cat ... on-x-579-1gilleko B. schreef:Die zitten in Rotterdam volgens mijmanduca schreef:Ja, en bezet. Je kan wel koffie bij haar bestellen: Manhattan Coffee Roasters.gilleko B. schreef: di 22 mar 2022, 15:10 Ik wist niet wie dat was, heb haar gegoogled, mijn zoon is 21 en single en ik wil best zo' n schoondochter. Maar ik vermoed dat ze al wat ouder is.
️
️