Re: Welke maler is dit?

2
Ziet er uit als de Fiorenzato F4 Nano. Een maler met 58 mm vlakke schijven. Dus zeg een Compak K3/Macap M4.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

8
Keyser schreef:
De B. Cormorant schreef:De F4 filter of ook de F4 F genaamd van Fiorenzato zou ik denken
Bingo! Knap gevonden zeg! Bij het intypen ervan zal ik in eerste instantie alleen russische sites.

https://www.fiorenzato.com/en/filter-co ... nder/f4-f/
Ik ga je mijn geheim verklappen : Google Lens. Super handig, ook voor evt vertalen van vreemde teksten. Maar ook om vrienden te doen verschieten. Iemand stuurde me een foto van op reis en ik heel casual maar heel snel, O, zit je daar. Toen hij me vroeg of ik er mss ook ooit geweest was en ik negatief antwoorde wist hij het even niet meer

9
De B. Cormorant schreef: zo 15 aug 2021, 20:49Ik ga je mijn geheim verklappen : Google Lens. Super handig, ook voor evt vertalen van vreemde teksten. Maar ook om vrienden te doen verschieten. Iemand stuurde me een foto van op reis en ik heel casual maar heel snel, O, zit je daar. Toen hij me vroeg of ik er mss ook ooit geweest was en ik negatief antwoordde wist hij het even niet meer
slim!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino