Ik heb sinds een aantal jaren een prachtige Bezzera Strega. Echt een geweldig fijne machine!
Even een korte introductie: nu zit ik wat vreemd in elkaar. Bij auto's begint het na een jaar te kriebelen en ga ik op zoek naar iets anders. Hoe leuk die huidige auto ook is. Best een dure hobby, zeker bij nieuw aangeschafte auto's (bij oldtimers vallen de kosten mee omdat die meestal niet in prijs dalen maar vaak zelfs wat kunnen stijgen). Maar ja, ik kan er niets aan doen

Nu begint dit kriebelproces ook bij de Strega. Ik ben super tevreden over de machine. Vind 'm mooi en het is leuk om 'm te gebruiken. Maar ik wil iets anders. 1 ding staat vast: het moet wel weer een semi-automaat zijn. Geen volautomaat ofzo. Verder sta ik open voor alles.
Bij auto's is tot een keuze komen vrij makkelijk: je ziet veel rijden op straat, er zijn showrooms genoeg en ik lees veel op websites zoals Autoweek of Autovisie. Maar bij koffiemachines is dat toch wat lastiger. Die kom ik niet vaak op straat tegen. Wat zijn bijvoorbeeld de nieuwtjes op de markt? Waar vind ik een overzicht met wat er op de markt is? Het hoeft overigens niet het nieuwste apparaat op de markt te zijn. Of zelfs niet eens een apparaat nieuw uit de doos.
Alle tips zijn welkom! Tips over apparaten of tips over websites, Youtube-kanalen. Noem maar op. Maar help mij om van de kriebels af te komen (dat kan bijvoorbeeld ook door mij ervan te overtuigen dat de Strega eigenlijk gewoon in onze koffiehoek moet blijven staan

Dank alvast!