Gezocht IMS B70 24.5 bakje

1
Wie heeft er nog een IMS Competition bakje B702TH24.5 of 22.5 ongebruikt liggen?
Normaal gebruik ik een 28.5 bakje voor ons samen. Maar als ik alleen ben, dan heb ik een Marzocco 14gr bakje. Met dezelfde maling loopt die met 15gr. dan véél te snel door.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Gezocht IMS B70 24.5 bakje

2
Frup schreef:Wie heeft er nog een IMS Competition bakje B702TH24.5 of 22.5 ongebruikt liggen?
Normaal gebruik ik een 28.5 bakje voor ons samen. Maar als ik alleen ben, dan heb ik een Marzocco 14gr bakje. Met dezelfde maling loopt die met 15gr. dan véél te snel door.
Waarom stel je je maler niet fijner? Maar dat geeft extra werk, is lastig. Ik heb mijn maler na aankoop 2e maler erbij gehouden voor het grotere mandje. Dat werkt erg fijn.

Afbeelding

3
Dat zou kunnen inderdaad, maar heb ik nog niet geprobeerd.
Het makkelijkst zou ik het vinden, om gewoon de andere houder met het ‘enkele’ bakje te pakken. Zonder de maalgraad telkens te moeten veranderen.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

5
Dank voor je aanbod. 26.5 heb ik al, en is inderdaad te groot. Daarmee moet ik dan meer doseren, wat dan niet meer in mijn espresso kopje past…
Ach, het is geen groot probleem. Maar het zijn soms de kleine dingen die het leven wat eenvoudiger maken.

10
Pffff, ik zie nu dat ik zo’n bakje had.
Vorig jaar bij een opruiming verkocht ia di forum, samen met een aantal andere bakjes..
Beetje dom. U bent gewaarschuwd, na het opruimen niet alles wegdoen.