Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4511
De laatste weken bak ik in een klein Rofcootje.Altijd afgehouden omdat ik zo, n ding altijd verschrikkelijk lelijk vond.En nog steeds.Ik wil per se mijn oven in de keuken en niet in de bijkeuken of schuur.De plek waar het ding nu staat zou eigenlijk mijn Lambro moeten komen.
Eigenlijk voor 2 kilo deeg per week ook niet nodig dacht ik.Echter de resultaten spreken voor zich.
Had ik 25 jaar eerder moeten doen .
Bijlagen

4513
cremalover schreef:De laatste weken bak ik in een klein Rofcootje.Altijd afgehouden omdat ik zo, n ding altijd verschrikkelijk lelijk vond.En nog steeds.Ik wil per se mijn oven in de keuken en niet in de bijkeuken of schuur.De plek waar het ding nu staat zou eigenlijk mijn Lambro moeten komen.
Eigenlijk voor 2 kilo deeg per week ook niet nodig dacht ik.Echter de resultaten spreken voor zich.
Wat leuk! Heb je een nieuwe gekocht?

(ik zie trouwens minimaal verschil met jouw vorige broden)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

4519
cremalover schreef:De laatste weken bak ik in een klein Rofcootje.Altijd afgehouden omdat ik zo, n ding altijd verschrikkelijk lelijk vond.En nog steeds.Ik wil per se mijn oven in de keuken en niet in de bijkeuken of schuur.De plek waar het ding nu staat zou eigenlijk mijn Lambro moeten komen.
Gaaf!! Een Rofco staat hier ook al heel lang op het verlanglijstje (en zal er nog wel even blijven staan). Gefeliciteerd!

Vandaag een andere variant van het bruine brood gebakken. Met zonnepitten en pompoenpitten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk