Re: COVID-19 & de koffiewereld

491

fransg schreef:
bobbee schreef: wo 10 feb 2021, 18:00 Geen sorry zeggen Marc! Nergens voor nodig, doet niemand hier
Afbeelding
Sorry hoor maar als ik het bij het verkeerde eind zou hebben zou ik dat zéker melden! Mogelijk wel dat ik er een draai aan geef waardoor ik vanuit zeker perspectief toch in elk geval dééls gelijk had, maar dat is wat anders.
Geen sorry zeggen Frans! Ook nergens voor nodig, doet niemand hier
Afbeelding

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

494
Fijn om te horen!
Er kan makkelijk een verschil zitten tussen de intentie waarmee een boodschap wordt uitgezonden, en de wijze waarop deze wordt ontvangen. Wat voor de ene partij een goede discussie is, kan door de andere partij als aanval of ruzie worden opgevat.

Ik wilde even aangeven dat ik dat ten alle tijde wil voorkomen, maar dat ik deze discussie wel omarm. Ik denk oprecht dat we deze situatie best vanuit wat meer perspectieven mogen bekijken, en daarover van gedachten moeten wisselen.
dus...

496
Marcje schreef: do 11 feb 2021, 10:49 Fijn om te horen!
Er kan makkelijk een verschil zitten tussen de intentie waarmee een boodschap wordt uitgezonden, en de wijze waarop deze wordt ontvangen. Wat voor de ene partij een goede discussie is, kan door de andere partij als aanval of ruzie worden opgevat.

Ik wilde even aangeven dat ik dat ten alle tijde wil voorkomen, maar dat ik deze discussie wel omarm. Ik denk oprecht dat we deze situatie best vanuit wat meer perspectieven mogen bekijken, en daarover van gedachten moeten wisselen.
Geheel mede eens.

Mijn vriendin denkt geheel anders over de Covid-19 dan ik, ook al zou zij het als medicus geheel met mij eens moeten zijn zou je denken, maar het maakt niets uit voor het liefdesgeluk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

497
Marcje schreef: wo 10 feb 2021, 15:30
bobbee schreef: wo 10 feb 2021, 12:37 De verkiezingen worden ook uitgesteld. Paar weken geleden al te verwachten en nu komen de eerste berichten naar buiten dat het niet kan ivm besmettingen.
Natuurlijk je reinste kolder. Maar dat hoef ik niet te onderbouwen.

Bijzonder hoe deze situatie langzaam en rustig door ebt en steeds meer zijn plek inneemt in ons dagelijks leven.

Idd.
Ik mag al een jaar of 30 stemmen, maar het is in het stemlokaal nog nooit drukker geweest dan bij de Albert Heijn waar ik elke dag kom.
En we kunnen toch gewoon mondkapjes dragen, want die helpen toch? En 1.5 meter aanhouden?
De grote dodelijke golf die al een jaar wordt voorspeld wil maar steeds niet komen, maar als we nu verkiezingen houden, dan komt die wèl echt...!
Ik laat al een jaar de boodschappen bezorgen. Verrek het ook om te gaan stemmen.
Gisteren stemwijzer gedaan. 1 Groenlinks. :shock:
2 PvdA :shock: :shock:
Soms komt zo'n pandemie goed uit.

498
cremalover schreef: do 11 feb 2021, 12:53 Ik laat al een jaar de boodschappen bezorgen. Verrek het ook om te gaan stemmen.
Gisteren stemwijzer gedaan. 1 Groenlinks. :shock:
2 PvdA :shock: :shock:
Soms komt zo'n pandemie goed uit.

Geef d'r maar gewoon aan toe :mrgreen: :lol:
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

500

fransg schreef: Mijn vriendin denkt geheel anders over de Covid-19 dan ik, ook al zou zij het als medicus geheel met mij eens moeten zijn zou je denken, maar het maakt niets uit voor het liefdesgeluk.
Het maakt eigenlijk niks uit wat er wordt gezegd. Als je vriendin het al niet lukt...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!