Re: Koffiekunst

3
Ja, het is wel extressief als je het mij vraagt, het zegt best veel over het huidig tijdsgewricht en wat er nu allemaal speelt. Je ziet het gaat over grenzen, over warmte en geborgenheid maar ook over kogelregen en over dat alle lijnen elkaar wel érgens raken en we dus toch verbónden zijn.

Ik ken eigenlijk geen urgenter dringender werk dat juist nu iedereen aanspreekt en raakt.

Dit werkje, hoe klein ook, dwingt de kijker een standpunt in te nemen en als je dit hebt gezien is alles wat je daarna beschouwt op slag anders. Niets is meer wat het was en in die zin biedt het ook bevrijding en nodigt het tot uitbundigheid.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

4
fransg schreef: zo 18 sep 2022, 14:20 Ja, het is wel extressief als je het mij vraagt, het zegt best veel over het huidig tijdsgewricht en wat er nu allemaal speelt. Je ziet het gaat over grenzen, over warmte en geborgenheid maar ook over kogelregen en over dat alle lijnen elkaar wel érgens raken en we dus toch verbónden zijn.

Ik ken eigenlijk geen urgenter dringender werk dat juist nu iedereen aanspreekt en raakt.

Dit werkje, hoe klein ook, dwingt de kijker een standpunt in te nemen en als je dit hebt gezien is alles wat je daarna beschouwt op slag anders. Niets is meer wat het was en in die zin biedt het ook bevrijding en nodigt het tot uitbundigheid.
Het standpunt doet mij denken aan mijn blik op mijn witte overhemd nadat ik bij m'n vorige cremina in de beginfase de portafilter te snel eruit heb gehaald na het koffiezetten.
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

6
Mooie vlekken 😊
Ik gebruik veel bruine inkten in mijn vulpennen. Die geven ook van die lekkere vlekken.

Over koffiekunst gesproken; even totaal schaamteloos: ik heb vorig jaar een hele serie espresso machine portretten getekend. Ik ben van plan in oktober weer een hele serie te maken.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Eureka XL | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600