Voorronde Latte Art 17 maart 2008 1 door Martijn Iemand van de leden van Koffiepraat.nl aanwezig komende maandag in Ede? (zowel als deelnemer als toeschouwer) Wij (Mijn Broer & ik) zijn in ieder geval van de partij.... als toeschouwers Martijn Verhaeg - mountainbike clinic Cookin' BV - www.cookin.nl Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl Gek van fietsen? www.rideit.nu Citeer za 15 mar 2008, 15:28
Re: Voorronde Latte Art 17 maart 2008 2 door Dutch Barista Ik ben er ook bij! hoe herkennen we elkaar? Citeer zo 16 mar 2008, 22:01
Re: Voorronde Latte Art 17 maart 2008 3 door original andalucia T-shirt van Koffie praat.... Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel Citeer zo 16 mar 2008, 22:04
Re: Voorronde Latte Art 17 maart 2008 4 door Martijn Zie hier de foto's die wij vandaag hebben gemaakt tijdens deze voorronde: http://www.koffiegek.nl/blog/blog.php?b ... _Latte_Art De uitslag van deze eerste voorronde luidt als volgt: 1) Nicole 2) Onno 3) Peter-Paul 4) Richard 5) Axel 6) Abdullah Leuk om te zien dat zowel Nicole als Onno lid zijn van Koffiepraat.nl. Van harte gefeliciteerd! Martijn Verhaeg - mountainbike clinic Cookin' BV - www.cookin.nl Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl Gek van fietsen? www.rideit.nu Citeer ma 17 mar 2008, 22:10