Morning!
Ben al een kleine 1.5 jaar een gelukkige gebruiker van de Philos met i189D schijven - wilde nu eens de i200D schijven proberen maar zie zo snel niet waar ik deze kan bestellen anders dan via de officiele Mazzer webshop. Is het iemand ander al gelukt - ik hoor het graag.
Groet, vincent
Re: Mazzer Philos
- Forum: Koffiemolens & malers
- Onderwerp: Mazzer Philos
- Reacties: 324
- Weergaves: 117990
- vr 05 jun 2026, 09:11
- Spring naar bericht

