Re: Quickmill 820 pompdruk
Sorry voor de late reactie maar dat was inderdaad de oplossing. Ik heb hem bijna eens zo grof moeten zetten voor dezelfde kop koffie. Maar nu loopt hij prima. Wel een ding met aandrukken. De profite gebruikt waarschijnlijk 58.5mm bakjes waarbij de QM op 58 zit dus was de eerste keer vijf minuten bez...
- Forum: Semi-automaten
- Onderwerp: Quickmill 820 pompdruk
- Reacties: 2
- Weergaves: 22182
- di 16 jun 2026, 11:41
- Spring naar bericht

