Ik heb de Hedone maar kort gehad. Ik had daarbij het idee dat de schijven aan hun einde waren, of dat er misschien iets anders aan de hand was, waardoor ik vaak vastlopers kreeg. Dat gebeurde ook bij malen vlak bij het nulpunt, en ik zat er telkens met samengeknepen billen bij. Het lock-wieltje voor de verstelling van de maalgraad vergat ik een paar keer, en dan loopt het natuurlijk ook mis.robinfcb schreef: di 02 sep 2025, 13:22Hoe vergelijk je beide malers met de Hedone Honne? Die heb je ook gehad toch? Ik vind die qua workflow subliem, geen RDT, geen WDT.Hk87 schreef: di 02 sep 2025, 13:13 Je hebt helemaal gelijk. Was niet bewust van dat ding. Boozzz gebruikte gewoon een catch cupje.
Maar de keren dat het wél goed ging, hebben mij uiteindelijk de SDRM-kant opgeduwd. De combinatie van clarity en body beviel mij erg goed, en dat is eigenlijk hetzelfde als bij mijn KafaTek. Ik zou niet kunnen zeggen hoeveel verschil er tussen zit – misschien wel haast niks.
Tenslotte gebruikt Titus ook precies dezelfde DRM-schijven die ook in de Hedone zitten, en sommigen vinden die op de Titus zelfs iets beter dan op de KafaTek, voor zover dat waard is. Volgt deze week nog een review van ourcoffeeshelter met onder andere een vergelijking.
De workflow van de Option-O kan Boozzz je beter vertellen. Hij werkt heel snel en clean, voor zover ik dat heb meegemaakt. Maar wel erg luid. De KafaTek is wat langzamer, maar ook behoorlijk stiller.