Er komt nog eens een anderPowerreserve schreef:Wel een hele mooie tamper Gilleko: zonde dat hij net een halve mm te klein is...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Er komt nog eens een anderPowerreserve schreef:Wel een hele mooie tamper Gilleko: zonde dat hij net een halve mm te klein is...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

I know, volgens mij is 58.6 de beste maat. Mooie bij RB is dat je de base van vele.soorten metaal kunt bestellen. RVS lijkt mij nog steeds het beste!bobbee schreef:Je kunt van rb een losse base bestellen!
Onthou, het is en blijft maar een tampergilleko B. schreef:I know, volgens mij is 58.6 de beste maat. Mooie bij RB is dat je de base van vele.soorten metaal kunt bestellen. RVS lijkt mij nog steeds het beste!bobbee schreef:Je kunt van rb een losse base bestellen!

bobbee schreef:Onthou, het is en blijft maar een tampergilleko B. schreef:I know, volgens mij is 58.6 de beste maat. Mooie bij RB is dat je de base van vele.soorten metaal kunt bestellen. RVS lijkt mij nog steeds het beste!bobbee schreef:Je kunt van rb een losse base bestellen!

Vanwege het gewicht! Ik zelf vind dat erg prettig werken en aanvoelen.bobbee schreef:Want, waarom is RVS is het beste? Uitgaande van de koffie?