Het gaat mij uiteindelijk om de smaak, niet om de fancy vormpjes.
Zeker en vast. Het vormpje op zich leidt zeker niet tot smaakverbetering, maar qua presentatie wordt het gewaardeerd. Tis bovendien leuk om te zien.we tigers schreef:Mijn latte art is vaak hetzelfde vormpje: een omelet.
Het gaat mij uiteindelijk om de smaak, niet om de fancy vormpjes.
Tussen een latte en een cappuccino zit natuurlijk wel smaakverschil. Los van de looks.@3aan schreef:Bij mij aan de kar krijg je een Cappuccino, beslist geen Latte-art < wordt je koffie niet beter van, wel lauwer.
gilleko B. schreef: zo 29 mar 2020, 17:52 Zeker en vast. Het vormpje op zich leidt zeker niet tot smaakverbetering, maar qua presentatie wordt het gewaardeerd. Tis bovendien leuk om te zien.
Op rommelmarkten die meestal tijdens een feestweek van een dorp wordt georganiseerd, daarnaast steeds vaker bij kleine feestjes van bedrijven en ook particulieren, maar dat zal nog heel lang duren voordat dit weer op gang gaat komen, ik hoef geen aanspraak te maken wegens gederfde inkomsten.Keyser schreef:Tussen een latte en een cappuccino zit natuurlijk wel smaakverschil. Los van de looks.@3aan schreef:Bij mij aan de kar krijg je een Cappuccino, beslist geen Latte-art < wordt je koffie niet beter van, wel lauwer.
Maar waar sta je normaal met je kar? Dan kom ik in betere tijden een vormloze melkdrank bij je halen
Amorf vlekje ligt erop! Begin is er! Gaat nu steeds beter!Shodan schreef:Haha! Het is gelukt, Naja lijkt nergens op natuurlijk, maar het wit bleef staan!!!
Langer gestretcht, eerder gestopt, voordat het te heet werd om vast te houden.
Achievement unlocked!
Blijven oefenen en wie weet ooit een plaatje!
Smaakte heerlijk trouwens.