Die venstertjes lijken me wel ok hoor, wat je ziet is een sealent, net om geen issues te hebben met de koffie. Zoals het eigenlijk werkt komt er geen echte druk op de venstertjes dus dat lijkt ok maar de toekomst gaat het uitwijzen denk ik. Je dettekt de koffie door eventjes met de machine op de ondergrond te tappen
Die inkoopactie is er ineens heel snel gekomen (24 uur tijd). Er hebben weinig Europeanen meegedaan ( slechts 4). Mocht er terug 1 komen zal ik vragen of ik het hier mag posten. De meeste waarvan ik weet waren Amerikanen en iemand in het midden- oosten.
Het minimum aantal was 5 stuks doe moesten ingekocht worden in totaal.
Dus mochten er hier een aantal interesse hebben in de toekomst dan is dit wel op te zetten. Iedereen moest zelf bestellen en een shipito adres gebruiken in Oregon wegen de Amerikaanse salestaks. Die verstuurde dan alles in 1 pakket naar het gezamenlijke adres en van daaruit werd dit dan weer verzonden en moest iedereen zijn deel vd shipping betalen aan de deelnemer die dit op zich nam (in ons geval een Duitser). Hier onze berekening voor 4 Europese deelnemers, sorry voor de slecht kwaliteit