Is die alweer verkrijgbaar voor de EU markt?
Re: Koffiebrander
11ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario - Kaleido Sniper M6
Is die alweer verkrijgbaar voor de EU markt?
In NL zelfs!Marc O. schreef:Is die alweer verkrijgbaar voor de EU markt?
Nieuwe kost nu over de 500 euro. De prijzen 2e hands gaan vaak ook over 350 euro! Heel hoog.Marcje schreef:Ik heb ook erg veel plezier beleefd aan een Gene Cafe.
Die komen af en toe op MP voorbij voor plm 250 euro en daar schrijf je dan geen cent op af als je hem weer verkoopt.
Je moet hem alleen niet morgen willen hebben, maar ze zou es een zoekopdracht op MP kunnen bewaren, misschien heb je geluk!
Klopt, heb al meer dan een jaar een zoekopdracht. En wat bob zegt klopt ook.Marc O. schreef:Heb ook zo’n zoekopdracht voor een Gene Cafe, maar als ik de mail krijg staat de advertentie meestal al op gereserveerd. Je moet daar dus echt een beetje geluk mee hebben.
Verschilt echt per keer. Vaak staat er één wat langer op die tussen de €350 - €450 vraagt. Dan komt er iemand met vaak een ouder model die dan ook in die prijsklasse gaat zitten. Ik vermoed, omdat marktplaats dan de verkoper de vergelijkbare advertenties laat zien. Alleen wanneer er geen van +/- €400,- op staat, dan zakt hij naar wat hij tweedehands voorheen eigenlijk waard is €250,-Marcje schreef:Ik wist niet dat de prijzen al zo hoog lagen!