Re: THE LEVA S.A. MACHINE
11Je zou even langs Van Pommeren kunnen gaan want daar staat er eentje als demo.
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64
Weet niet of het goedkoper is dan de R24.Pimmedoris schreef:Iemand enig idee hoe deze zich verhoudt ten opzichte van een Londinium? Of buiten het feit dat het lever machines zijn niet te vergelijken?
Londinium is HX, Nurri is dual boiler. Londinium kan de pre infusion instellen via een app, de nurri niet.
Maar is de bouwkwaliteit van de Nurri bijvoorbeeld gelijkwaardig? De Londinium R24 is nog wel een stukje duurder natuurlijk, maar deze is wel mooi om te zien, vind ik. Met name dat zwart met Zebrano :Wow:
Hoop centjes.icservices.jacco schreef: di 29 nov 2022, 11:31Weet niet of het goedkoper is dan de R24.Pimmedoris schreef:Iemand enig idee hoe deze zich verhoudt ten opzichte van een Londinium? Of buiten het feit dat het lever machines zijn niet te vergelijken?
Londinium is HX, Nurri is dual boiler. Londinium kan de pre infusion instellen via een app, de nurri niet.
Maar is de bouwkwaliteit van de Nurri bijvoorbeeld gelijkwaardig? De Londinium R24 is nog wel een stukje duurder natuurlijk, maar deze is wel mooi om te zien, vind ik. Met name dat zwart met Zebrano :Wow:
Moest 5.5 incl belasting betalen voor full options.
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Deed wel pijn toen ik op de knop drukte inderdaad, maarja had ook al eens een Titus Nimbus betaald, dat doet ook wel pijn, maar elke dag blij dat ik het gewoon gedaan heb.cremalover schreef:Hoop centjes.icservices.jacco schreef: di 29 nov 2022, 11:31Weet niet of het goedkoper is dan de R24.Pimmedoris schreef:Iemand enig idee hoe deze zich verhoudt ten opzichte van een Londinium? Of buiten het feit dat het lever machines zijn niet te vergelijken?
Deze maler maakt van je portemonnai een echoput. Maar wel een kek ding die Titus Nimbus.icservices.jacco schreef:Deed wel pijn toen ik op de knop drukte inderdaad, maarja had ook al eens een Titus Nimbus betaald, dat doet ook wel pijn, maar elke dag blij dat ik het gewoon gedaan heb.cremalover schreef:Hoop centjes.icservices.jacco schreef: di 29 nov 2022, 11:31 Weet niet of het goedkoper is dan de R24.
Wat was de nieuwprijs van die Nimbus?icservices.jacco schreef: do 01 dec 2022, 21:40Deed wel pijn toen ik op de knop drukte inderdaad, maarja had ook al eens een Titus Nimbus betaald, dat doet ook wel pijn, maar elke dag blij dat ik het gewoon gedaan heb.cremalover schreef:Hoop centjes.icservices.jacco schreef: di 29 nov 2022, 11:31 Weet niet of het goedkoper is dan de R24.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”