Re: Londinium: zelf eenvoudig de stoom/heetwater kranen onderhouden

13
gilleko B. schreef: vr 05 nov 2021, 09:26 Volgens mij stonden er ook speciale lampen in de ruimte, want het schaduwloze heldere licht is prachtig. Leuk dat de man van Londinium er aan mee gewerkt heeft. En het plaatje op de tafel met een doorsnede van de valve werkt erg verhelderend. Slim.
Ik knipte dat plaatje hieruit:
https://londiniumespresso.com/store/ima ... 0x800.jpeg

Afbeelding

Thuis heb ik grote LED lampen maar we filmden bij Tije en het was gelukkig een zonnige dag op zijn zolderwoning hoog boven 'de wallen' in de stad, dichtbij de ramen en ook uit een dakraam kwam licht, dus al met al ideaal.

Ik filmde bovendien met de kleine Leica Q2 die ook heel goed weg weet met licht.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Londinium: zelf eenvoudig de stoom/heetwater kranen onderhouden

19
gilleko B. schreef: vr 05 nov 2021, 13:47 Leica is vroeger ooit van Minolta geweest
Deskundige vriend schrijft:
Nee, echt niet. Ze hebben wel een keer een samenwerking gehad misschien. Dat was een kleine camera waar Leica lenzen op konden. Later kwam contax met de G2 die daar erg op leek.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino