Yes. Geen prototype maar gewoon een finished product.Pti schreef:Bobbee jij hebt toch een prototype van deze maler een poosje op de testbank gehad?
viewtopic.php?t=9856
Yes. Geen prototype maar gewoon een finished product.Pti schreef:Bobbee jij hebt toch een prototype van deze maler een poosje op de testbank gehad?
En nu dan?Alabaster schreef:Oeps, dit was niet mijn bedoeling. Dat mijn bericht er twee keer staat is natuurlijk een foutje, maar ik zie geen functie om dit te veranderen.
Verder, mijn excuses. Ik had me eerst even moeten voorstellen en uitleggen hoe ik op dit apparaat ben uitgekomen. Het is niet mijn bedoeling om te spammen. Ik was enthousiast en wilde dat delen. Achteraf dom en alle begrip als mijn bericht op de mestvaalt gaat.
In de meeste gevallen wanneer iemand zich meld op het forum en direct een product aanprijst gaat het om ordinaire spam. Dat gebeurt zo vaak dat ik daar alert op ben en meteen reageer zoals ik heb gedaan.Alabaster schreef:En nu dan nog een tijdje lid van dit forum blijven om te zien of het de moeite waard is. Eerlijk gezegd schrokken de eerste reacties me nogal wat af.
Inmiddels jouw stuk gelezen over de maler en daar heb ik v3erder weinig aan toe te voegen.
Ondanks alle misverstanden ben ik wel razend benieuwd hoe dat ding maalt, hoe je instelt, snelheid etc. Ik zelf plaats wel eens een filmpje, ik moet er nog een paar doen wat ik heb beloofd, maar dan ben ik weer te laks om het te doen mede o.i.v. voordeur, achterdeur, telefoon hier thuis. Of wat meer foto's. Ik kende deze Roemeense variant niet.Alabaster schreef:Oeps, dit was niet mijn bedoeling. Dat mijn bericht er twee keer staat is natuurlijk een foutje, maar ik zie geen functie om dit te veranderen.
Verder, mijn excuses. Ik had me eerst even moeten voorstellen en uitleggen hoe ik op dit apparaat ben uitgekomen. Het is niet mijn bedoeling om te spammen. Ik was enthousiast en wilde dat delen. Achteraf dom en alle begrip als mijn bericht op de mestvaalt gaat.

️Terug naar “Koffiemolens & malers”