Re: Advies gevraagd voor sociale onderneming met beperkt budget in Rotterdam Zuid
12Wauw wat een ontzettend mooie reacties. Dank in het bijzonder aan Han en Pti voor jullie aanbod. Echt onwijs sympathiek!
Ik heb nog wel wat vragen over hoe de verschillende machines zich tot elkaar verhouden. Machines als de Boxer en de Giulietta lijken redelijk vergelijkbaar, is dat ook het geval? En zou de Replica Electronica dan weer een flinke stap omhoog zijn in kwaliteit? En waar zit hem dat in bij dit kaliber machines? Ik kon de door jou genoemde advertentie in Lisse niet vinden Han, doelde je op Marktplaats of elders?
Wat de Boxer betreft kwam ik zelf nog twee aardige deals tegen, de een heel goed geprijsd, de ander een lust voor het oog:
https://link.marktplaats.nl/m1854147558 ... ios_tablet
https://link.marktplaats.nl/m1879436562 ... ios_tablet
Maar laat ik ermee eindigen dat ik jouw aanbod Pti onwijs sympathiek vindt en dat erg graag wil overwegen. Echt super!!!
Ik heb nog wel wat vragen over hoe de verschillende machines zich tot elkaar verhouden. Machines als de Boxer en de Giulietta lijken redelijk vergelijkbaar, is dat ook het geval? En zou de Replica Electronica dan weer een flinke stap omhoog zijn in kwaliteit? En waar zit hem dat in bij dit kaliber machines? Ik kon de door jou genoemde advertentie in Lisse niet vinden Han, doelde je op Marktplaats of elders?
Wat de Boxer betreft kwam ik zelf nog twee aardige deals tegen, de een heel goed geprijsd, de ander een lust voor het oog:
https://link.marktplaats.nl/m1854147558 ... ios_tablet
https://link.marktplaats.nl/m1879436562 ... ios_tablet
Maar laat ik ermee eindigen dat ik jouw aanbod Pti onwijs sympathiek vindt en dat erg graag wil overwegen. Echt super!!!
Re: Advies gevraagd voor sociale onderneming met beperkt budget in Rotterdam Zuid
13De beide machines zijn zeker vergelijkbaar. Ze bestaan voor een groot deel uit "catalogus" onderdelen, op een zelf ontworpen frame/layout. Elk merk heeft daarbij zijn eigen sausje toegevoegd wat vooral styling aspecten zijn maar bijvoorbeeld ook hun eigen type stoomkranen, knopjes en en dat soort zaken.
De VBM heeft veel meer zelf ontworpen en ontwikkelde onderdelen. Maar die zijn onderling is alle VBM machines vaak weer goed uitwisselbaarheid en zoals HanR zegt ook zeker van bewezen kwaliteit. De uitstraling is vaak wat saaier omdat de meeste modellen wat ouder zijn.
De opvolger van de pavoni pub (oud maar goede prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt) die eerder werd aangehaald is volgens mij de pavoni geniale. Waarvan een splinternieuwe ook net buiten budget valt maar net als bij de andere machine niet vér buiten budget.
De VBM heeft veel meer zelf ontworpen en ontwikkelde onderdelen. Maar die zijn onderling is alle VBM machines vaak weer goed uitwisselbaarheid en zoals HanR zegt ook zeker van bewezen kwaliteit. De uitstraling is vaak wat saaier omdat de meeste modellen wat ouder zijn.
De opvolger van de pavoni pub (oud maar goede prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt) die eerder werd aangehaald is volgens mij de pavoni geniale. Waarvan een splinternieuwe ook net buiten budget valt maar net als bij de andere machine niet vér buiten budget.
14Beste allen, hoog tijd voor mij om een update te geven. Door verschillende omstandigheden heeft het allemaal wat langer geduurd, het was nog moeilijk kiezen uit alle supermooie en hartelijke reacties die ik nav dit bericht kreeg. Inmiddels hebben we een supermooie deal kunnen sluiten voor een Rocket Linea REA2 die ook gratis wordt geplaatst. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor ieders betrokkenheid, mocht je in Rotterdam Zuid zijn: van harte welkom bij BLEND!
15Leuk als ik tijd heb kom ik eens kijken.
️
️Re: Advies gevraagd voor sociale onderneming met beperkt budget in Rotterdam Zuid
16Mooie actie!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.