Re: Rocket geleverd door Han

11
Ben70 schreef:
2437c85f-3e62-4c9d-a74b-e7c15edbe5d7.jpg
2437c85f-3e62-4c9d-a74b-e7c15edbe5d7.jpg
Ben70 schreef: do 03 nov 2022, 23:53
bobbee schreef: do 03 nov 2022, 23:48 Wat goed! Han levert geen half werk zeg maar, en hij is zo bescheiden dat hij voor zichzelf geen reclame maakt hier. Nu kun je mooi gaan genieten van de koffie.

Een foto zou leuk zijn maar hoeft niet natuurlijk.
Afbeelding
ik zal morgen proberen een foto te plaatsen ,Han zou nog een rvs kopjes rail na sturen. zit nu zon plastic rail op staat wat goedkoop, maar zo worden die vanaf fabriek afgeleverd
Subliem!!!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

12
HanR schreef:Ik kom natuurlijk niet elke machine brengen.
Hier is nog het nodig aan vooraf gegaan.
Het begon met UPS en een omgenummerd afleveradres. De conclusie dat een zwarte manometer op de groep mooier staat dan een witte en veel meer.
Tot slot speciaal dank aan Espresso Perfetto Den Haag voor het uitlenen van een Appartemento (nieuw in doos). Dank aan Casabarista Breda voor het uitlenen van een paar zwarte zijplaten. En een duimpje voor Rocket: in tegenstelling tot veel andere fabrikanten is niet alleen de boiler van rvs, maar ook het volledig leidingwerk.
Toppers!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

19
gilleko B. schreef: vr 04 nov 2022, 11:16 Slimme en goede keus Ben70. Prachtig, en zowel ketel als leidingwerk van RVS binnenzijde. Top en prachtig. En...onderhoud en nazorg geen probleem meer.

Afbeelding
Zowel Han, als ik de leek waren aangenaam verrast toe de machine open was, ook wat electronica was verbeterd volgens Han,en idd de ketel en de leidingen zijn van RVS ook dat is in de technische gegevens niet terug te vinden
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder