Als ik had gelezen dat het E61 was, had ik wss ook aan 58mm gedacht...
[/quote]
Hmm Lelit Bianca met E61 groep, 58mm geloof ik?
[/quote]
Hmm Lelit Bianca met E61 groep, 58mm geloof ik?
Ik lees dit topic nu pas. Ik heb ervaring met een Chinees alternatief maar zou even moeten kijken welk merk en model. En wat ie kost. Je moet hem even goed afstellen maar dan presst ie de puck heel goed. Het is een degelijk ding en wordt inmiddels een half jaar redelijk intensief gebruikt. Als Amersfoort voor jou te doen is, ben je welkom om hem eens te komen proberen.RoosW schreef:Ik heb op MP een zoek opdracht voor een Pucpress open staan, maar zag dat er ook (Chinese) alternatieven zijn, qua prijs een stuk vriendelijker, maar, is het wat? Iemand met ervaringen? Hoe goed is die Puckpress? Hoe goed/slecht zijn alternatieven?
Ik zag ook een handmatige van Macap, leek mij een fors exemplaar, maar zou ook een mogelijkheid zijn.
Oh, reden van overwegen, ik verlies steeds meer kracht in mijn handen en armen, met wisselende tamp resultaten, dus ik overweeg een deel van mij Etzinger spaarpot de kant van een elektriek hulpmiddel op te smijten.
Ik heb tot nog toe twee verschillende chinese versies gezien, kun je even kijken welk merk jij hebt, dat maakt gericht zoeken een stuk makkelijkeromeCo schreef: di 28 mar 2023, 10:06Ik lees dit topic nu pas. Ik heb ervaring met een Chinees alternatief maar zou even moeten kijken welk merk en model. En wat ie kost. Je moet hem even goed afstellen maar dan presst ie de puck heel goed. Het is een degelijk ding en wordt inmiddels een half jaar redelijk intensief gebruikt. Als Amersfoort voor jou te doen is, ben je welkom om hem eens te komen proberen.RoosW schreef:Ik heb op MP een zoek opdracht voor een Pucpress open staan, maar zag dat er ook (Chinese) alternatieven zijn, qua prijs een stuk vriendelijker, maar, is het wat? Iemand met ervaringen? Hoe goed is die Puckpress? Hoe goed/slecht zijn alternatieven?
Ik zag ook een handmatige van Macap, leek mij een fors exemplaar, maar zou ook een mogelijkheid zijn.
Oh, reden van overwegen, ik verlies steeds meer kracht in mijn handen en armen, met wisselende tamp resultaten, dus ik overweeg een deel van mij Etzinger spaarpot de kant van een elektriek hulpmiddel op te smijten.
Ik ben morgen in de branderij en zal het dan even nakijken voor jeRoosW schreef:Ik heb tot nog toe twee verschillende chinese versies gezien, kun je even kijken welk merk jij hebt, dat maakt gericht zoeken een stuk makkelijkeromeCo schreef: di 28 mar 2023, 10:06Ik lees dit topic nu pas. Ik heb ervaring met een Chinees alternatief maar zou even moeten kijken welk merk en model. En wat ie kost. Je moet hem even goed afstellen maar dan presst ie de puck heel goed. Het is een degelijk ding en wordt inmiddels een half jaar redelijk intensief gebruikt. Als Amersfoort voor jou te doen is, ben je welkom om hem eens te komen proberen.RoosW schreef:Ik heb op MP een zoek opdracht voor een Pucpress open staan, maar zag dat er ook (Chinese) alternatieven zijn, qua prijs een stuk vriendelijker, maar, is het wat? Iemand met ervaringen? Hoe goed is die Puckpress? Hoe goed/slecht zijn alternatieven?