Re: Vraag "squirtende" DeLonghi ECP 35.31
11Weet je misschien het typenummer van die ring? Ik kijk op MrBean2Cup en daar klopt de link niet, waardoor ik het niet kan vinden..
Past wel bij die "vieze" titel van dit topic.cjvanlissa schreef:Tijdens het vervangen van de o-ring van de groep head kwam ik erachter wat (waarschijnlijk) het euvel is: dit zachte plastic clipje in de filterdrager is gebroken (bijlage). Is dit de bajonetsluiting? Ik kan op de parts list van delonghi niet terugvinden wat dit zou zijn, weet iemand het misschien?
Ja, elke keer als ik de aanhef lees denk ik iedere keer aan wat anders dat als heel hip wordt ervaren. Goed een De Longhi kan dat dus ook.bobbee schreef:Past wel bij die "vieze" titel van dit topic.cjvanlissa schreef:Tijdens het vervangen van de o-ring van de groep head kwam ik erachter wat (waarschijnlijk) het euvel is: dit zachte plastic clipje in de filterdrager is gebroken (bijlage). Is dit de bajonetsluiting? Ik kan op de parts list van delonghi niet terugvinden wat dit zou zijn, weet iemand het misschien?