Re: Turin DF83v

12
Het is een mooi alternatief voor de sculptor zeker met de maal schijf keuzes.

Die zelf de voordeel niet echt tegenover de normale 83 maar zeker een goede ontwikkeling.
Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini

13
Ik heb deze net binnen. 8-)

Ga er vanavond verder naar kijken.

3 juli besteld. Ik kan het bijna niet geloven dat ze hem uit de andere kant van de wereld zo snel hebben weten te brengen. Echt, hoe dan? :shock:
You can't buy experience

14
Hk87 schreef: do 06 jun 2024, 14:57 Ik heb deze net binnen. 8-)

3 juli besteld. Ik kan het bijna niet geloven dat ze hem uit de andere kant van de wereld zo snel hebben weten te brengen. Echt, hoe dan? :shock:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze (met een deel van hun distributie?) in de UK zitten. Mijn DF64V was er ook binnen een kleine week. Niet 3 dagen, dat is dan wel een applausje waard.

Ik ben ook wel heel benieuwd, met name over het geluid.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

15
ErikvW schreef: do 06 jun 2024, 15:48
Hk87 schreef: do 06 jun 2024, 14:57 Ik heb deze net binnen. 8-)

Ik denk eerlijk gezegd dat ze (met een deel van hun distributie?) in de UK zitten. Mijn DF64V was er ook binnen een kleine week. Niet 3 dagen, dat is dan wel een applausje waard.

Ik ben ook wel heel benieuwd, met name over het geluid.
Volgens track en trace van fedex is het vanuit Singapore verzonden. Vandaar mijn verbazing ook. Order binnen, verwerken en inpakken, uit de magazijn opsturen. Vliegtuig naar Frankrijk. Vanuit Frankrijk nog hier in Nederland door de douane heen. Dat allemaal in 3 dagen. :shock:

Ik zal iig. de topic aanvullen met mijn bevindingen. De verkoper belooft uitlijnen van de schijven en dat wil ik onder andere controleren.
Hoe verhoudt dit al met al zich tot de Eureka. Misschien zijn er nauwelijks verschillen in de uiteindelijke smaak. Misschien een bescheiden verbetering. Misschien een grote..

We gaan het zien :D
You can't buy experience

18
Iemand een tip wat er fout gaat als je zulke koffie eruit krijgt?

Het lijkt niet op gemalen maar stukjes koffie en fijner kan bijna niet verder want dan hoor ik de schijven tegen elkaar lopen.
You can't buy experience
Bijlagen