Re: Waar koffie van bekende branderijen fysiek te koop?

11
bobbee schreef: wo 28 mei 2025, 16:52 Lance Hedrick heeft ren connectie met hun dacht ik.
Ik moest het ook even opzoeken maar kennelijk heeft hij lang geleden meegedaan aan competities (latte art en Brewers cup) namens Onyx.

Ook andere, minder bekende namen trouwens aan de zijde van Onyx die ver zijn gekomen.

Het is best een prestigieuze branderij als ik het zo lees.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V SSP(Lab Sweet) & Baratza sette 270 WI & 1zpresso ZP6 & pre-order Kafatek Monolith Titan SDRM

14
Hk87 schreef:
bobbee schreef: wo 28 mei 2025, 16:52 Lance Hedrick heeft ren connectie met hun dacht ik.
Ik moest het ook even opzoeken maar kennelijk heeft hij lang geleden meegedaan aan competities (latte art en Brewers cup) namens Onyx.

Ook andere, minder bekende namen trouwens aan de zijde van Onyx die ver zijn gekomen.

Luister bij 1:22.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

15
bobbee schreef: za 07 jun 2025, 03:45
Hk87 schreef:

Luister bij 1:22.
Afbeelding
Welke video verwijs je nu?

Ik had toen alleen wat gevonden op de website van Onyx.
Maler: DF83V SSP(Lab Sweet) & Baratza sette 270 WI & 1zpresso ZP6 & pre-order Kafatek Monolith Titan SDRM

17
bobbee schreef: za 07 jun 2025, 11:59 Sorry, was een beetje vroeg wakker....

https://youtu.be/10I5vMvpK2I
Ahh duidelijk.

Grappig video trouwens over de orea. Mensen gaan helemaal los over de prijs. Eigenlijk is het ook absurd wat ze vragen voor wat in essentie een beetje plastic is 😅