Re: TKA Faema Faemina derde generatie

12
Ja dat is nieuw idd. Ik ben de laatste tijd wat meer op de duurzame tour dus probeer tegenwoordig zo veel mogelijk een tweede leven te geven. Daarom probeer ik als het even kan nieuw te vermijden en tweedehands te kopen
Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -

16
Het is dat ik reeds zowel een handhevel als een geveerde hevel heb, anders had ik 'm al lang gekocht. Wel zag ik dat je je machine ruim boven die andere Faemina op MP geprijsd had, dus slim om daar wat onder te gaan zitten
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 | Mazzer Philos | etzMAX LM
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta

17
Leinad schreef: di 14 okt 2025, 19:42 Het is dat ik reeds zowel een handhevel als een geveerde hevel heb, anders had ik 'm al lang gekocht. Wel zag ik dat je je machine ruim boven die andere Faemina op MP geprijsd had, dus slim om daar wat onder te gaan zitten
Het is een beetje ook pech.
Faeminas zijn relatief zeldzamer als bijvoorbeeld een La Pavoni en dergelijke. Nou staan er twee op marktplaats.
En die persoon heeft hem dan ook nog relatief laag geprijsd, gereviseert met naked portafilter en al.
Volgens mij heeft ie wel een oude stekker nog en geen nieuwe veer maar goed.

Beetje slechte timing voor ons beiden 😅
Strietman CT2 - C40 Lab Series Hammerhead -
1Zpresso J-Ultra
Pre-order Bookoo Motto Omni80