Gelukkig niet.
Wel mark levinson met kef speakers.
Re: Jura J9 Onetouch second generation lauwe melk bij caPpuc
12Beetje een mismatch zeker ?John schreef:Gelukkig niet.
Wel mark levinson met kef speakers.
Van die ML kan ik wel gelukkig worden, maar die blaffers ?
Maar het belangrijkste is natuurlijk wat je er instopt, wat is je bron, dat is dus een beetje als een koffiemachine, met een goede machine en slechte bonen wordt het niks, en een goed voorverwarmd kopje doet je bakkie echt lekkerder worden, je weergevers !
Sorry ik ben een beetje audiofreak, ikspeel met slechts 2 x 3 watt buizen iedereen de tent uit, hoorns met een gemiddeld rendement van 112 db
Hoekhoorns met 18" JBL, IWATA met JBL 2482, EV st350A, alles passief gefilterd met JBL 3160 + 3105
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
13Beste mensen,
Ik kan jullie het volgende mededelen mijn Jura J9 onetoch second generation is door de technische dienst onder de loep genomen en niet alleen die van mij maar ook die van onze vriendin.
Het probleem is opgelost we hebben nu warme cappuccino.
Ze hebben de sensors vervangen die de temperatuur regelt van de machine.
Dit is gedaan door de zaak waar wij hem gekocht hebben Peeze in Arnhem ik wil de technische dienst
hiervoor vriendelijke bedanken we hebben zelfs nog wat tips meegekregen dat wanneer je op vakantie gaat de machine door een kennis toch minimaal 1 x per week te laten doorspoelen aangezien anders de zetringen gaan verdrogen en je een error 8 krijgt als je de machine weer aan zet als je thuiskomt.
Dit betekent zetringen deffect en kun je naar de technische dienst om dit te laten repareren.
Dus mensen in de omgeving arnhem als je een Jura il zou ik naar Peeze gaan.
Al met al eind goed al goed we hebben nu een lekkere warme kop koffie.
Ik kan jullie het volgende mededelen mijn Jura J9 onetoch second generation is door de technische dienst onder de loep genomen en niet alleen die van mij maar ook die van onze vriendin.
Het probleem is opgelost we hebben nu warme cappuccino.
Ze hebben de sensors vervangen die de temperatuur regelt van de machine.
Dit is gedaan door de zaak waar wij hem gekocht hebben Peeze in Arnhem ik wil de technische dienst
hiervoor vriendelijke bedanken we hebben zelfs nog wat tips meegekregen dat wanneer je op vakantie gaat de machine door een kennis toch minimaal 1 x per week te laten doorspoelen aangezien anders de zetringen gaan verdrogen en je een error 8 krijgt als je de machine weer aan zet als je thuiskomt.
Dit betekent zetringen deffect en kun je naar de technische dienst om dit te laten repareren.
Dus mensen in de omgeving arnhem als je een Jura il zou ik naar Peeze gaan.
Al met al eind goed al goed we hebben nu een lekkere warme kop koffie.
14Gelukkig maar. Wat ik vooral bedoelde was dat een duur apparaat echt niet hoeft te betekenen dat het een goed apparaat is.
Imf Studio Monitor, Marantz pm500, 81db/w @1m
Imf Studio Monitor, Marantz pm500, 81db/w @1m
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
15<OT> Hier een buizenversterker + buizen DA converter. Espresso en audio gaat erg goed samen
</OT>
@3aan schreef: Sorry ik ben een beetje audiofreak, ikspeel met slechts 2 x 3 watt buizen iedereen de tent uit, hoorns met een gemiddeld rendement van 112 db3105
Superkop / Kinu M47 Titan