Oke, lekker ver gekomen vandaag, dank allemaal hiervoor.
ESE pads gehaald van ILLY, en jawel hoor een heerlijk, loeiheet, kopje espresso en daarna cappuccino.
Werkt perfect.
Dit topic mag wat mij betreft dicht, apparaat gaat in de verkoop.
dank!
Re: mysterie espresso/cappuciomachine
12Ik vermoed dat je totaal niet doorhebt hoe internetfora werken. Het is hier geen helpdesk met cases die afgesloten worden. Het is hier een discussieforum. Denk daar maar eens over na.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Lees dit
13Mooi tekst ook
http://link.marktplaats.nl/540416241
Mag weg, zeer unieke Espresso/Cappuccino machine.
Merk: C.M.A. Spa gemaakt in Italië, de Rolls Royce onder de espressomachines, de kenner weet het.
Kom gerust een kopje proeven.
Unieke kans, dit vind u nergens

http://link.marktplaats.nl/540416241
Mag weg, zeer unieke Espresso/Cappuccino machine.
Merk: C.M.A. Spa gemaakt in Italië, de Rolls Royce onder de espressomachines, de kenner weet het.
Kom gerust een kopje proeven.
Unieke kans, dit vind u nergens
14En we hebben wéér een Rolls Royce onder de espressomachines!
Volgens mij was het punt van Rolls Royces nou juist dat ze zo uniek waren. Hoeveel hebben we er wel niet onder espressomachines ondertussen? Vibiemme, ECM, Rocket, Isomac en nu ook deze...
..niets aan, Rolls Royces. Iedereen heeft er een. Saai.
Volgens mij was het punt van Rolls Royces nou juist dat ze zo uniek waren. Hoeveel hebben we er wel niet onder espressomachines ondertussen? Vibiemme, ECM, Rocket, Isomac en nu ook deze...
..niets aan, Rolls Royces. Iedereen heeft er een. Saai.
15Beter is om te adverteren met 'de Lada onder de espressomachines' 

Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
16Mijn La Peppina is dan de Lotus onder de espressomachines. De La Peppina is namelijk het lichtste fatsoenlijke espressoapparaat wat ik ken.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Lees dit
17@Bluecold: lichter dan mijn Bacchi? 

Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
18Daar zeg je me wat. La Peppina haalt de 3 kilo niet. De Bacchi weegt 2.250 kilo volgens de internet. Het scheelt minder dan je denkt. Totdat je de ketel van La Peppina gaat vullen met water natuurlijk.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Lees dit
19Jullie hebben gelijk.
Ik ben een ander forum gewend waar je aangeeft als een item verkocht is of een probleem opgelost zodat dat topic dicht kan en er niet nodeloos allerlei topics open blijven waar toch niemand meer in kijkt.
Vandaar.
ik bied mijn nederige excuses aan, ik ben echt blij met jullie hulp en ben ook blij dat het mysterie is opgelost en het apparaat werkt, en goed ook.
Ben een beetje lomp en kort door de bocht geweest, sorry.
p.s. Mooie espressomachine kopen?

Ik ben een ander forum gewend waar je aangeeft als een item verkocht is of een probleem opgelost zodat dat topic dicht kan en er niet nodeloos allerlei topics open blijven waar toch niemand meer in kijkt.
Vandaar.
ik bied mijn nederige excuses aan, ik ben echt blij met jullie hulp en ben ook blij dat het mysterie is opgelost en het apparaat werkt, en goed ook.
Ben een beetje lomp en kort door de bocht geweest, sorry.
p.s. Mooie espressomachine kopen?