CarpSafari schreef:Bent u altijd te lui om de zoekfunctie te gebruiken, of alleen op het internet, wat in uw ogen een grote helpdesk is vol mensen die niets beters te doen hebben? En als ze dat niet doen is het een open riool?
You can lead a horse to water, but can't make it drink!
Bluecold heeft het u al aan het verstand proberen te brengen, maar helaas.
Zonder verse bonen [daar staat SL niet om bekend] en een goede maler, kunt u het vergeten meneer!
Nee, voorgemalen koffie is nl na hooguit een uurtje niks meer.
We hopen altijd dat iemand die zich aanmeld, eerst de beginners topics doorleest, voordat ze vragen stellen [en ff voorstellen word ook toegejuicht].
U heeft in ieder geval de omgekeerde route gevolgd en het gegeven advies past u niet, veel sterkte gewenst.

En nog een kandidaat voor de blacklist. Fijn forum, dit
Even inhoudelijk: Ik heb mij reeds voorgesteld, zij het wat laat.
De bonen zijn vers gemalen bij Simon Levelt, en DEZELFDE dag heb ik er een aantal keer koffie mee gezet. Het gaat er bij mij niet in dat ze die paar uurtjes tuusen koop en koffie niet kunnen overbruggen!
Ik heb uitputtend gezocht op dit forum en andere fora, maar niet de reden kunnen vinden van het probleem dat ik ervaar. Waarom jullie er voetstoots vanuit gaan dat ik te lui ben om te zoeken ontgaat mij ten ene male! Ook de beginnerstopics heb ik gelezen, voor zover relevant. Ik heb geen antwoord kunnen vinden.
Wel heb ik wat informatie gevonden waardoor ik het in de richting van onderextractie zocht.
Iemand die zich niet inleest zou daar denk ik niet snel toe gekomen zijn, dus ik begrijp werkelijk uw verdenking van luiheid niet.
Wanneer het hier als probleem wordt ervaren dat iemand vragen stelt kunnen jullie dit forum net zo goed opdoeken!
Mij zien jullie hier in ieder geval niet meer terug! Tabee!