Re: Oude Mazzer maler kortsluiting...

11
cremalover schreef:Probeer het hier eens. http://jbs-sambeek.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Yo Crema,
Ik heb ze gebeld..."wij doen niet aan 220 volt"....
Opmerkelijk antwoord, maar ik heb maar niet doorgevraagd.
Dank voor het meedenken. Ik heb het nog niet helemaal opgegeven....ik zit nog in de ontkenningsfase.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

12
Niet zo opmerkelijk, als je op de link klikt zie je direct dat ze enkel dynamo's en startmotoren doen, oftewel 12 en 24 volt (gelijkstroom)motoren.

Ik heb ervaring met doorgebrande molens en ook met ombouwen van 380 naar 220v. Het is altijd ellende en geen gewone ellende nee, DURE ellende. Laat een motor alleen opnieuw wikkelen als het een museumstuk is, of je geld toe kreeg bij de maler, anders is het zonde van je geld. Koop een nieuwe motor en je bent klaar.

13
Pti schreef:Niet zo opmerkelijk, als je op de link klikt zie je direct dat ze enkel dynamo's en startmotoren doen, oftewel 12 en 24 volt (gelijkstroom)motoren. Ik heb ervaring met doorgebrande molens en ook met ombouwen van 380 naar 220v. Het is altijd ellende en geen gewone ellende nee, DURE ellende. Laat een motor alleen opnieuw wikkelen als het een museumstuk is, of je geld toe kreeg bij de maler, anders is het zonde van je geld. Koop een nieuwe motor en je bent klaar.
Ja, ik had het kunnen weten...Ik kan die molen beter in de kliko gooien, maar het laat me niet los. Kan er niet meer van slapen... :D
In het uiterste geval ga ik dat ding zelf wikkelen...
Cheers, TY

ps. ik vond de quote "wij doen niet aan 220 volt" grappig. Ik maak er een tegeltje van voor op de WC.

Afbeelding
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

14
turboyeast schreef:
cremalover schreef:Probeer het hier eens. http://jbs-sambeek.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Yo Crema,
Ik heb ze gebeld..."wij doen niet aan 220 volt"....
Opmerkelijk antwoord, maar ik heb maar niet doorgevraagd.
Dank voor het meedenken. Ik heb het nog niet helemaal opgegeven....ik zit nog in de ontkenningsfase.
Cheers, TY
Zestaan bekend om hun startmotor revisie.
Ik dacht dat ze misschien ook kunnen wikkelen.
Was een gok.

Vind het trouwens wel een mooie molen om te zien.