Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

Heb je al nagedacht over hoe je hem gaat bevestigen?FJP84 schreef:Project box is ook al gearriveerd. Prima maar voor de PID.
Om te beginnen hittebestendig zelfklevend klittenband.Heseven schreef:Heb je al nagedacht over hoe je hem gaat bevestigen?FJP84 schreef:Project box is ook al gearriveerd. Prima maar voor de PID.
Verstuurd vanaf mijn Crystal met Tapatalk
Magneten zijn ook zeker niet verkeerd. De piggyback connectors zijn ook binnen. Nog even geduld voordat ik alles heb. Ik ga binnenkort mijn beoogd aansluitschema uittekenen in vergelijking met huidig schema. Dan post ik dat hier ter review.Heseven schreef:Mooie enclosure trouwens, past qua uiterlijk wel bij de Silvia!
Ik heb mijn PID project eindelijk afgerond en kwam met het idee om magneten te gebruiken. Geen gaten in de silvia, makkelijk schoon te maken en meer van dat soort voordelen. Ik moet zeggen, volgensmij heb jij ook een primeur te pakken. Want klitteband ben ik ook nog niet tegengekomen op het internet!![]()
Een korte demonstratie:
https://youtu.be/DQKlWw8hbWE
En dat is nog een understatement.. Ik ben dit keer voor autotune gegaan en heb besloten het daar eerst maar eens bij te laten.HanR schreef: Ook dan blijft (als je wilt) het zelf klooien met P, I en D en de andere parameters nog steeds een hobby op zich.
Dank voor je reactie. Ik heb me er in verdiept en op meerdere sites, fora en videos bekeken hoe ik de boel moet aansluiten. Het idee was tweeledig.HanR schreef:Waarom ga je een schema uittekenen? Elektrisch schema van Silvia is met één Goochel zoekopdracht te vinden.
Voor het geval je een Silvia gebruiksaanwijzing hebt: Het elektrisch schema staat achterin.
En waarom zou je het gewijzigde schema aan ons voorleggen?
Als je begrijpt wat je aan het doen bent, hebt je onze bevestiging dat je goed bezig bent, helemaal niet nodig.
Op gerichte vragen krijg je ongetwijfeld een goed antwoord.
Maar als je geen zin hebt om je er in te verdiepen, had je beter een plug&play setje moeten kopen bij www.ranciliosilvia.info.
Ook dan blijft (als je wilt) het zelf klooien met P, I en D en de andere parameters nog steeds een hobby op zich.