Re: Koffie abonnement
11Welke Belgische brander had je goede ervaring mee?
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
CafeSolo schreef: Byrgir Ros Koffiebranderij
Thx, caffenation heb een jaartje gestest en vond ik soms moeilijk goed te krijgen voor espresso wegens licht gebrand maar als het lukte was het wel super!Erik82 schreef:Caffenation.
Merci voor de tip, is op 10 van mijn deur!CafeSolo schreef:
Byrgir Ros Koffiebranderij
Ik denk dat je beter uit bent in het ‘even voorstellen’ topic alvorens je meerdere reclameberichten plaatstLouise2412 schreef: zo 15 dec 2019, 21:04 Hi,
Ik zag jullie bericht en denk dat jullie bij Loose Cups (www.loosecups.nl) misschien nog wel beter uitzijn. Qua kosten en qua smaak! Ik zou zeggen probeer dat een keer !
Op een ander forum met dezelfde naam zag ik dit bericht. Los van dat je reclame maakt, wat opzich niet veel kwaad kan (wanneer forum regels dit toelaten). Vind ik persoonlijk dat je op deze manier de reputatie van je eigen bedrijf om zeep helpt. Je doet je voor als een consument, maar bent eigenlijk de eigenaar/medewerker. Dit staat wat mij betreft gelijk aan nep reviews plaatsen. En in je post hier ga je jezelf opwerken ten koste van je concurrent. Gaan de zaken zo slecht dat het nodig is? De ethiek is ver te zoeken.Hi Ronald,
Sinds een paar maanden drink ik de koffie van Loose Cups (loosecups.nl). Voor mij is dit de uitkomst, ze bezorgen namelijk elke maand een andere koffieboon van hoge kwaliteit en zorgen er voor dat deze vers gebrand zijn! Volgens mij heb ik de koffie altijd al binnen een week na branden en ben tot nu toe altijd enthousiast geweest! Als ik jou was zou ik dat eens proberen! Wie weet is het voor jou net zo'n uitkomst als voor mij!
hoe ben je op hun gekomen? en vanweer een abbo uit buitenland?