Ze gaan 1 maand mee, ik heb ze van BWT, ontkalkt en voegt in mij geval zink toe en ik dacht ook wat mineralen.bobbee schreef:Die Brita kannen? Die filters werken ook maar heel kort goed. Zou ik zeker niet voor kiezen.

Ze gaan 1 maand mee, ik heb ze van BWT, ontkalkt en voegt in mij geval zink toe en ik dacht ook wat mineralen.bobbee schreef:Die Brita kannen? Die filters werken ook maar heel kort goed. Zou ik zeker niet voor kiezen.
Zijn onzin dingen.Ben70 schreef:wat doen die magneten op de waterleiding ,zou het werkelijk helpen?bobbee schreef: zo 23 okt 2022, 21:29 Die Brita kannen? Die filters werken ook maar heel kort goed. Zou ik zeker niet voor kiezen.
Ze voegen toch met name magnesium toe, de filters van BWT?gilleko B. schreef:Ze gaan 1 maand mee, ik heb ze van BWT, ontkalkt en voegt in mij geval zink toe en ik dacht ook wat mineralen.bobbee schreef:Die Brita kannen? Die filters werken ook maar heel kort goed. Zou ik zeker niet voor kiezen.
️
Je hebt er verschillende, waarbij ook zink wordt toegevoegd. Some say dat je van zink minder vergeetachtig wordt in je veroudering. Dus als dat zo is, dan is dat voordelig, werkt het niet, dan is het niet nadelig. Rutte gebruikt geen zink.Joste schreef:Ze voegen toch met name magnesium toe, de filters van BWT?gilleko B. schreef:Ze gaan 1 maand mee, ik heb ze van BWT, ontkalkt en voegt in mij geval zink toe en ik dacht ook wat mineralen.bobbee schreef:Die Brita kannen? Die filters werken ook maar heel kort goed. Zou ik zeker niet voor kiezen.
️
heel verstandig!
Heel verstandig?fransg schreef:heel verstandig!
om te weten hoe het is moet men kunnen vergeten hoe het was
Terug naar “Alles voor beginners”