Re: De LONDINIUMs afdeling

1011
cremalover schreef: do 02 nov 2023, 15:39 Ja de 58 mm groep. Heb allerlei diameters gehad. Heb nu weer 58. Zie er nog steeds het voordeel niet van.
Ik vind het prettig dat ik allerlei filterbakjes kan gebruiken en in de 58mm maat is er heel veel keuze.

Het doucheschermpje is hetzelfde als van een paar ander machines dus ik kon ze heel goeiekoop bij Kafko bijbestellen.

Het verwarmingselement was tijdelijk op in Birmingham en ik heb er een bij Kafko besteld, morgen hoelijk binnen, dan kan ik proberen of die inderdaad past. Indien passend, extra leuk dat ook dergelijke onderdelen op verschillende plekken te halen zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1012
fransg schreef: do 02 nov 2023, 15:46
cremalover schreef: do 02 nov 2023, 15:39 Ja de 58 mm groep. Heb allerlei diameters gehad. Heb nu weer 58. Zie er nog steeds het voordeel niet van.
Ik vind het prettig dat ik allerlei filterbakjes kan gebruiken en in de 58mm maat is er heel veel keuze.

Het doucheschermpje is hetzelfde als van een paar ander machines dus ik kon ze heel goeiekoop bij Kafko bijbestellen.

Het verwarmingselement was tijdelijk op in Birmingham en ik heb er een bij Kafko besteld, morgen hoelijk binnen, dan kan ik proberen of die inderdaad past. Indien passend, extra leuk dat ook dergelijke onderdelen op verschillende plekken te halen zijn.
Das inderdaad een voordeel. Ik heb maar 1 filterbakje. Zo voorkom ik problemen.

1015
Hedrick had ook tevoren aan Reiss dingen kunnen navragen waar hij niet zeker over was.

Mij zat het niet dwars dat een aantal dingen niet klopten, dat is altijd het geval als je iets in de media ziet uitgelegd wanneer het gaat over een onderwerp waar je nu eens zelf wél het fijne van weet.

Maar mijn positie is ook anders.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1016
Tekork schreef: do 02 nov 2023, 21:01 Kwam deze reactie tegen, vind de frustratie persoonlijk niet zo nodig want vond de review niet heel slecht. Vectis spreekt voor zich zoals Reiss schrijft en daar had hij het bij moeten laten.

https://londiniumespresso.com/blog/news ... the-vectis
Das Reiss.Ik vind dit niet slim .Accepteer kritiek en kijk of je er iets mee kunt.In mijn ogen is hij altijd veel te fel en verdedigend bij kritiek op zijn machines.Werkt in mijn ogen nooit in je voordeel.
Natuurlijk heeft hij een goed lopend merk gecreëerd uit het niets en daar heb ik best wel respect voor.
Maar nog steeds dat gedoe met lasnaden.Niet zijn schuld.Daarvoor moet je bij de Engelse fabrikant zijn.Maar het is zijn naam en produkt die er onder lijden.Zoiets moet toch op te lossen zijn?

1017
bobbee schreef: vr 03 nov 2023, 14:06 Als iemand iets onterecht over mijn kind zegt sta ik ook wel klaar voor een discussie hoor!
Afbeelding

Ja die lasnaden moeten eigenijk wel beter en dat moet Fracino gewoon oppakken in overleg maar even ontluchten voordat je een espresso trekt om valse lucht te verwijderen is toch wel een foutje van Lance, die mag ook openstaan voor scholing.

Mooie van dit alles is dat meer en meer mensen Londinium leren kennen en in dit geval specifiek de Vectis. Goede marketing is aandacht trekken dus ja....
Waar moet je dan ontluchten?
Dat hij keiverse koffie gebruikt is wel erg slecht.Een oordeel over de koffie is zo gewoon onzin.

1019
Ik heb aan beide kanten geen belangen: ik heb (nog) geen Londinium maar ook niet altijd een fan van Hedrick, ik wordt soms bloednerveus van hem. Hier snap ik het verhaal en de reactie van Reiss wel. Lance staat bekend als expert, terecht of niet. En als ik de recentie in deze vorm zie, koop ik deze machine niet. En het lijkt er op alsof Lance niet bereid is om het te nuanceren. Dit kost Reiss gewoon (veel) geld, en het lijkt er sterk op alsof hij op alle technische vlakken op zijn minst een punt heeft. Het feit dat Lance niet om een weerwoord vraagt is storend - als je onafhankelijk wilt zijn en de machine als normale klant wilt beoordelen, gedraag je dan ook als klant. Dan komt volgens mij JUIST een zeer sterke kant van Londinium naar voren: een betrokken en kundige eigenaar plus een actieve en kundige gebruikersgroep - en daar zegt Hedrick nu niets van.
Qua tekst had de reactie van Reiss iets zakelijker gekund.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

1020
ErikvW schreef: vr 03 nov 2023, 14:13 Ik heb aan beide kanten geen belangen: ik heb (nog) geen Londinium maar ook niet altijd een fan van Hedrick, ik wordt soms bloednerveus van hem. Hier snap ik het verhaal en de reactie van Reiss wel. Lance staat bekend als expert, terecht of niet. En als ik de recentie in deze vorm zie, koop ik deze machine niet. En het lijkt er op alsof Lance niet bereid is om het te nuanceren. Dit kost Reiss gewoon (veel) geld, en het lijkt er sterk op alsof hij op alle technische vlakken op zijn minst een punt heeft. Het feit dat Lance niet om een weerwoord vraagt is storend - als je onafhankelijk wilt zijn en de machine als normale klant wilt beoordelen, gedraag je dan ook als klant. Dan komt volgens mij JUIST een zeer sterke kant van Londinium naar voren: een betrokken en kundige eigenaar plus een actieve en kundige gebruikersgroep - en daar zegt Hedrick nu niets van.
Qua tekst had de reactie van Reiss iets zakelijker gekund.
Zijn kritiek o de 40 ml snap ik niet.Ik vind dat best veel.Dat met die vingerafdrukken is ook onzin.
Misschien was hij een beetje aan het zoeken.
Enige opvallende vond ik dat met die lasnaden.