Re: gespot

122
Nog nooit van gehoord. Is me persoonlijk ook wat teveel koper, misschien iets voor Joep? ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

123
Zeker mooi, alleen veel te duur. Passende rubbers vinden gaat onmogelijk zijn, en de staat van het apparaat staat ook niks over.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

124
Duur stukje decoratie, het doet me meer denken aan iets voor in de woonwagen van kermisklanten dan aan een serieuze espressomachine.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: gespot schoonmaken??

125
Op MP staan schoonmaaktabletten te koop voor 20 euro een potje van dertig stuks en drie potjes voor 50 euro, moet je even goed naar het prijsstickertje op het dekseltje kijken. ;)

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

128
Ik kan mij ook echt niet voorstellen dat iemand dit koopt voor zijn prijs.

Zo zag ik laatst iemand die verkocht 210mm zaagbladen van de aldi voor 100,- per 3 stuks. (Standaard aantal in een doosje) Echter de prijs bij de Aldi is 12,99 per doos van 3! Kansloos... :grin:
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

129
bobbee schreef:Ik kan mij ook echt niet voorstellen dat iemand dit koopt voor zijn prijs.

Zo zag ik laatst iemand die verkocht 210mm zaagbladen van de aldi voor 100,- per 3 stuks. (Standaard aantal in een doosje) Echter de prijs bij de Aldi is 12,99 per doos van 3! Kansloos... :grin:
Tussen verkopen en aanbieden zit een wereld van verschil. 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.