Spironski schreef:Mooi zo'n reportage! Ik weet niet helemaal zeker of ikzelf wel dat blauwe licht in mijn machine zou willen, maar het geeft inderdaad wel mooie plaatjes. Kan me wel iets voorstellen bij dat blauw en koperkleur.
Vind de machine er ook best goed uitzien, helemaal niet uit proportie ofzo.
En hoe voelt dat nu, het non plus ultra?
Dankje! Reiss had zelf ook zoiets van "Je moet het zelf weten, ik zou het niet doen" maar ik vind het juist leuk. Ik zou er zelf niet zo opgekomen zijn maar ze hebben daar niet voor niks deze kleur uitgekozen. Die dingen vinden ze belangrijk. Toen we net binnen waren kwam er een technicus met een nieuwe buitenkant van een kleinere espressomachine aan om het aan Adrian te laten zien, het was gepoedercoat maar door de hoogglans erop leek het wel een andere kleur, afgekeurd dus en wat anders proberen.
Ik had verwacht dat het een Hele Grote machine zou zijn, maar hij is best compact en ik had geen verhuizers nodig om 'm naar de auto te dragen of thuis naar boven.
Hij bevalt goed kun je wel stellen

Grappig om met de hand, eenvoudiger dan ik had verwacht, de bonen te malen en dan de espresso te zetten met een apparaat dat ook al geen motor nodig heeft.