Ik heb het net aangezet. Eens kijken wat het met me doet….fransg schreef:En nu heb ik Pentangle herontdekt, tientallen jaren niks van gespeeld en in de jaren zeventig veel gehoord.
Beter, meer jazzy, dan ik mij herinnerde.
Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers
132Eens een geheel 'andere' cover van de Miles Davis compositie "All Blues"
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
133Dit past niet in mijn oren.fransg schreef:Eens een geheel 'andere' cover van de Miles Davis compositie "All Blues"
Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’
Enjoy!
https://youtu.be/dWRCooFKk3c
134Zo jammer dat die niet bijzonder oud is geworden.omeCo schreef: Dit past niet in mijn oren.
Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’
Enjoy!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
135Ja! Ik was er goed kapot van.bobbee schreef:Zo jammer dat die niet bijzonder oud is geworden.omeCo schreef: Dit past niet in mijn oren.
Enjoy!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
136Schitterend. Ik had een eerdere versie al eens gezien en deze 'remastered' is ook super. Ik herken alleen Prince, wat een charisma tegen de achtergrond van die andere mannen.omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 09:11 Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’
Enjoy!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
137Precies! Echt een aanwezigheid, showman en dan ook nog zo'n talent. Magie bestaat.fransg schreef:Schitterend. Ik had een eerdere versie al eens gezien en deze 'remastered' is ook super. Ik herken alleen Prince, wat een charisma tegen de achtergrond van die andere mannen.omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 09:11 Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’
Enjoy!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
138Ik hoef niets meer toe te voegen na bovenstaande posts. Prachtig inderdaad.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
139Behalve Prince zie je Jeff Lynne (met hoedje) van Electric Light Orchestra (ELO), Tom Petty (zonder hoedje) en Steve Winwood (doet eerste solo).fransg schreef:Schitterend. Ik had een eerdere versie al eens gezien en deze 'remastered' is ook super. Ik herken alleen Prince, wat een charisma tegen de achtergrond van die andere mannen.omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 09:11 Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’
Enjoy!
140Dank! Ik had die namen ergens weleens gehoord. Toennet alle drie even via TIDAL afgesnuffeld. Winwood klinkt dan nog het meest interessant, de andere twee zijn meer simpel voor als je in de auto op weg bent naar je werk en even geen moeilijk gedoe aan je kop wil, denk ik.omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 11:54 Behalve Prince zie je Jeff Lynne (met hoedje) van Electric Light Orchestra (ELO), Tom Petty (zonder hoedje) en Steve Winwood (doet eerste solo).
Geen wonder dat Prince pas later op kwam en meteen center stage veroverde.