Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers

136
omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 09:11 Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’

Enjoy!

Schitterend. Ik had een eerdere versie al eens gezien en deze 'remastered' is ook super. Ik herken alleen Prince, wat een charisma tegen de achtergrond van die andere mannen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

137
fransg schreef:
omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 09:11 Ik heb wel wat anders. Voor fans van The Beatles en Prince. Een legendarische uitvoering van ‘While My Guitar Gently Wheeps’

Enjoy!

Schitterend. Ik had een eerdere versie al eens gezien en deze 'remastered' is ook super. Ik herken alleen Prince, wat een charisma tegen de achtergrond van die andere mannen.
Precies! Echt een aanwezigheid, showman en dan ook nog zo'n talent. Magie bestaat.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

139
fransg schreef:

Enjoy!

Behalve Prince zie je Jeff Lynne (met hoedje) van Electric Light Orchestra (ELO), Tom Petty (zonder hoedje) en Steve Winwood (doet eerste solo).

140
omeCo schreef: wo 09 feb 2022, 11:54 Behalve Prince zie je Jeff Lynne (met hoedje) van Electric Light Orchestra (ELO), Tom Petty (zonder hoedje) en Steve Winwood (doet eerste solo).
Dank! Ik had die namen ergens weleens gehoord. Toennet alle drie even via TIDAL afgesnuffeld. Winwood klinkt dan nog het meest interessant, de andere twee zijn meer simpel voor als je in de auto op weg bent naar je werk en even geen moeilijk gedoe aan je kop wil, denk ik.

Geen wonder dat Prince pas later op kwam en meteen center stage veroverde.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino