Ja joh! Want als Omicron opkomt en echt gaat doden krijgen we dit soort berichten voor het ruimen van mensen.gilleko B. schreef:Goh komt er weer een lockdown aan???

https://www.nu.nl/economie/6173750/afge ... griep.html
Ja joh! Want als Omicron opkomt en echt gaat doden krijgen we dit soort berichten voor het ruimen van mensen.gilleko B. schreef:Goh komt er weer een lockdown aan???

Ziet er wel naar uit. Dit wordt dan wel een goede effectieve sympathieke lockdown zonder opstandige protesten waar iedereen die geen Oranje of minister is zich goed aan houdt.

Domotica zitten ze in dacht ik. Dacht dat ze nog wel wat met die HUE lampen deden. Dus dat is ook geen echte Philips meer.manduca schreef:Ik wil je pret niet bederven, maar het echte philips maakt al jaaaaaren geen lampen meer (en ook geen tv’s).
Het zijn allemaal andere bedrijven die het recht hebben gekocht om het merk te gebruiken.
Dus Eindhoven schiet er niks mee op.

Voor Onze Max vind ik dat we wel ver mogen gaan, die moet ook de kost verdienen, maar ik denk dat het vooral was om Prins Bernhard geen strop te bezorgen.gilleko B. schreef: za 18 dec 2021, 16:05 Tenzij het F1 betreft, dan wordt er soepel geplaceerd mee gedacht.
Terug naar “Leuk en interessant”