Re: gespot

1582
fransg schreef:
De B. Cormorant schreef: vr 30 jul 2021, 21:43Maar een "eenvoudige" machine als de LM Mini moet toch een bepaalde meerwaarde resulteren in het kopje om zijn prijs te kunnen rechtvaardigen.
een fabrikant van enige naam en faam in de horeca-machines kan met het argument van 'het is duur dus het zal wel goed zijn' wegkomen, dankzij het merkje op de machine.

Ik stond laatst verbaasd toen ik een recensie-filmpje zag over de Mini waarbij de youtuber het héél veel vond zeggen dat de machine het na een jaar nog steeds deed, het moest dus wel OERDEGELIJK zijn ;-)))

Ja de Rocket die ik 10 jaar geleden kocht doet het ook nog!
Dat is pijnlijk

1583
Die Mini ziet er er wel kek uit. Vraag mij wel eens af wat dat ding nu beter maakt dan één van de "minder bekende" discipelen. Onderdelen heb ik eens wel een gevraagd, Verarbeitung, merk uiteraard, ja en diens stoomdruk natuurlijk? En ja, die ééngroeper die Pti noemt heb ik ook wel eens bekeken!!

1584
Ik heb 'm vijf jaar geleden een middag in huis gehad voor een korte bespreking in het KTC magazine, samen met Jan. Als ik het me juist herinner een prima ding, niks mis mee, de schuif op de neus bedient met veel poeha gewoon een heel klein schakelaartje en daar zou ik persoonlijk op afknappen omdat de uitvoering suggereert dat er veel magie mee wordt bedreven.

We hadden een vraag over de werking van de zetgroep en de technische dienst van de dealer had ook nog geen idee want het ding was te nieuw. De baas die in Italië op de camping zat belde gelukkig wel meteen op en legde alles enthousiast uit.

http://kostverlorenvaart.blogspot.com/2 ... -shot.html

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1585
1. Die schuif irriteert lichtelijk omdat het inderdaad suggereert dat je wat op een GS3 , PB met die schuif kan ook mogelijk is, maar dus niet zo is
2. Moeilijk moeilijk als je een separaat duidelijk overkragende broeikop gewend bent
3. Dat lachje bij het geactiveerde blauwe lampje mag geen waterdoorvoer is humor van categorie buitengewoon
4. Stoomdruk lijkt mij wel heel goed op dat ding.

Had het filmpje al eens gezien, het lachje was me toen ontgaan.

Leuk om dit eens te zien want ik zie vooral filmpjes van jou met zo'n machine met een pook aan de broeikop

1589
Ja inderdaad.

Weet je, het is ook allemaal strak aluminium. Ik wil een degelijke iets gepolijste rvs machine zien. Industrieel authentiek voor oorlogs Duitse techniek-uitstraling.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!