Re: gespot

1653
Het zijn wel echt de prijzen zoals ze al jaren zijn voor een goed exemplaar. Dat zijn ze gewoon waard binnen de groep van liefhebbers. Moet je eens zien wat een nieuwe kost, dat bepaald de prijs grotendeels.

Mijn eerdere opmerking was eigenijk als grapje beetje spottend bedoeld.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1654
bobbee schreef: zo 22 aug 2021, 11:47 Het zijn wel echt de prijzen zoals ze al jaren zijn voor een goed exemplaar. Dat zijn ze gewoon waard binnen de groep van liefhebbers. Moet je eens zien wat een nieuwe kost, dat bepaald de prijs grotendeels.

Mijn eerdere opmerking was eigenijk als grapje beetje spottend bedoeld.
Ik ben niet zo gevoelig. :mrgreen:

1659
we tigers schreef: zo 22 aug 2021, 13:05
bobbee schreef: zo 22 aug 2021, 12:36 Sind 24 mei te koop. Wil niet echt vlotten.

Olympia Cremina '67 espressomachine
€ 1.650,00
https://link.marktplaats.nl/m1709499586
Daar heb ik maanden terug al contact gehad en gezegd wat ik er voor over had. Vraagprijs is echt teveel naar mijn idee
Wat ik dan niet begrijp is dat ze het apparaat voor de fotos niet ffpoetsen. Mijn apparaten blinken elk willekeurig moment van de dag. Machine uit de advertentie ziet eruit alsof hij een jaar niet gepoetst is. Ik denk dan gelijk het ding heeft weinig liefde gekend. Geen ontkalkt water gebruikt etc?

1660
100% dat. En toen ik nog wat extra foto’s kreeg, werd het er niet beter op. Onscherp. De omschrijving over de revisie vsn de zetgroep is mij ook te cryptisch. Ik heb toentertijd gezegd 750,- a 800,-.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Eureka XL | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600