Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1973
manduca schreef:Ik heb nu een Weber HG-1. Die gaat dan naar kantoor denk ik. Kijken of ik daar een plekje voor kan maken samen met de Flair 58.
Aha, maar dat is een flatburr maler toch en daar heb je niet zoveel spieren voor nodig. Ik ging er daarom vanuit de je nu een handelaar gebruikte en gezien je meldde dat je koffie er niet op vooruit zou gaan was de HG-2 de meest logische gok
Afbeelding

Maar leuke set up dan voor op je werk
Afbeelding
dacht ik dat ik het goed voor elkaar had.

1976
Vanmorgen eerste bakkie mee gezet. Moet de juiste setting nog even zoeken.
Maar ben er blij mee. Super kleine footprint (vergeleken met de HG-1), en echt super stil. Het is alsof hij de boontjes liefelijk zachtjes klein masseert.
Als ik wat meer tijd heb de maler maar wat meer aan de tand voelen.
Thuis: Londinium 1P * Weber Key
Vakantie: Flair 58 * Weber HG-1
Werk: Aeropress * Commandante C40

1978
manduca schreef:Vanmorgen eerste bakkie mee gezet. Moet de juiste setting nog even zoeken.
Maar ben er blij mee. Super kleine footprint (vergeleken met de HG-1), en echt super stil. Het is alsof hij de boontjes liefelijk zachtjes klein masseert.
Als ik wat meer tijd heb de maler maar wat meer aan de tand voelen.
Na massage dient uiteindelijk te leiden tot een happy end
Afbeelding

Afbeelding

1979
Eigenlijk eerder wat heb je zoëven gekregen. Totaal niet verwacht maar mijn vrouw heeft klaarblijkelijk op Koffiepraat zitten neuzen en heeft dit ding gekocht. Heb nooit gehad over een Aeropress en een onverdeeld gevoel dat mij bekroop toen ik hoorde dat ze op Koffiepraat had zitten neuzen werd ten goede omgekeerd toen ik het doosje opende. Ik ga kijken op het forum want ik moet allemaal nog uitvinden hoe dit werkt. Oh ja voorts als
Kerstkado twee Pockies boxershorts voorzien van broekzakken en dat is altijd makkelijk. In Amsterdam ontwerpen ze glutenvrije onderbroeken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding