Re: Rocket geleverd door Han

22
Ter info :

We hebben dus:

Hanr van Redspresso te Rotterdam

Kafko te Smilde (niet actief op het forum, wel een aanrader)

't Hoofdkwartier koffiebranderij

Peter de Goede van https://www.ranciliosilvia.info/ die ook van alles kan doen voor de espressomachine etc.

Deze namen cq. bedrijven kan ik aanraden. Heb ze alle gesproken ontmoet en stuur graag mensen hier naartoe door.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

23
bobbee schreef: vr 04 nov 2022, 13:57 Ter info :

We hebben dus:

Hanr van Redspresso te Rotterdam

Kafko te Smilde (niet actief op het forum, wel een aanrader)

't Hoofdkwartier koffiebranderij

Peter de Goede van https://www.ranciliosilvia.info/ die ook van alles kan doen voor de espressomachine etc.

Deze namen cq. bedrijven kan ik aanraden. Heb ze alle gesproken ontmoet en stuur graag mensen hier naartoe door.
mooi dat je die mensen ook even onder de aandacht brengt
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

26
De B. Cormorant schreef: vr 04 nov 2022, 20:02 Fixpresso kan ik ook zeker aanraden, heb daar mijn pro 800 gekocht eind 2028 en ben nog steeds heel tevreden van hem.
Heel gepassioneerde en correcte kerel die ook met meerdere koffiebars werkt waar ik soms eens langs ga

Fixpresso was me trouwens zelf aangeraden door een koffiebrander
je zal wel eind 2018 bedoelen. heb ik wel eens gehoord dat dit een heel goed adres is

28
Ook tevreden van Fixpresso, daar mijn Lelit Bianca v2 gekocht in 2021 en onlangs na een jaar gebruik binnen gebracht voor onderhoud en super service van Abdul gekregen. Ik was zijn eerste klant die zo'n propere machine had nagelaten, heeft er weinig werk aan gehad 8-) Hij brandt ondertussen zelf zijn bonen, had een zakje bonen meegekregen om te proberen en die vielen super goed mee.
Levert inderdaad hardware aan verschillende koffiezaken in Gent en daar buiten, dacht dat WAY coffee er zo één was.
Lelit Bianca V2 - Niche Zero - Moccamaster KBGT - Acaia Lunar - Fellow Stagg EKG - Timemore Sculptor 064

30
Er was wat verwarring over het leidingwerk en de ketel, Hanr maakte de rocket open om de juiste bar druk af testellen en de zijplaten van kleur te veranderen, tot onze verbazing troffen we een RVS ketel aan en rvs leiding werk, omdat ik op het Net nergens een verklaring voor deze verandering kon vinden ,heb ik even met een collega dealer gebeld waar Hanr de machine vandaan heeft, met de hoop op meer informatie, men deelde mij mee dat ze op de ketel gekrast hadden en er kwam een koper kleur te voorschijn ,dus toch koper vertelde men,een paar dagen later schoot mij te binnen dat ik toch echt tig ( tungsten inert gas )gelaste naden op de ketel had gezinnen dat kan niet als het koper is, dus er moet een tussen model zijn geweest die een vernikkelde ketel had.