Re: Dilema, keuzes, advies.. Rocket R9 One of Sanremo You

21
cbeenhackker schreef: wo 23 nov 2022, 16:43 Knoop is doorgehakt :P Het is sowieso allemaal een kwestie van gevoel en emotie.

Ik heb vandaag een paar keer gesproken met SR NL. Zij hebben hun uiterste best gedaan om mij een zeer nette prijs aan te bieden. Ik ben uiteindelijk voor een zeer scherpe Black Friday deal gegaan helaas niet bij hun.

Maar zoals jullie al kunnen lezen heb ik gekozen voor de Sanremo You. Een beest van een machine met een fraai design lijkend op hun Cafe Racer model. Ik ben heel benieuwd en ga het ervaren.... Zal zeker een unboxing post doen voor de liefhebber.

In ieder geval bedankt voor alle tips en adviezen die ik heb gekregen! Geweldig forum dit :mrgreen: :D
Wow! Gefeliciteerd, ik ben erg benieuwd naar je unboxing en eerste ervaringen. Met de twee opties waar je tussen twijfelde kon het sowieso al niet mis natuurlijk, je krijgt hoe dan ook een geweldige machine.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

22
cbeenhackker schreef:Knoop is doorgehakt
Afbeelding
Het is sowieso allemaal een kwestie van gevoel en emotie.

Ik heb vandaag een paar keer gesproken met SR NL. Zij hebben hun uiterste best gedaan om mij een zeer nette prijs aan te bieden. Ik ben uiteindelijk voor een zeer scherpe Black Friday deal gegaan helaas niet bij hun.

Maar zoals jullie al kunnen lezen heb ik gekozen voor de Sanremo You. Een beest van een machine met een fraai design lijkend op hun Cafe Racer model. Ik ben heel benieuwd en ga het ervaren.... Zal zeker een unboxing post doen voor de liefhebber.

In ieder geval bedankt voor alle tips en adviezen die ik heb gekregen! Geweldig forum dit :mrgreen: :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

28
RdW62 schreef: ma 13 mar 2023, 19:24
cbeenhackker schreef: do 24 nov 2022, 06:45 Thanks Allemaal! Can't Wait!! :shock: :shock: :shock: :shock: :D
Jammer dat je je ervaringen niet hebt gedeeld. Ben erg benieuwd!
Beste RdW62,

Ik heb een hele unpacking post gemaakt van de Sanremo YOU. Geweldige machine, geniet er nog iedere dag van en helemaal te fine tunen met custom profiles.

https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?t=12621
Sanremo YOU / Bentwood Vertical 63 / Acaia Lunar

29
cbeenhackker schreef: ma 13 mar 2023, 19:38
RdW62 schreef: ma 13 mar 2023, 19:24
cbeenhackker schreef: do 24 nov 2022, 06:45 Thanks Allemaal! Can't Wait!! :shock: :shock: :shock: :shock: :D
Jammer dat je je ervaringen niet hebt gedeeld. Ben erg benieuwd!
Beste RdW62,

Ik heb een hele unpacking post gemaakt van de Sanremo YOU. Geweldige machine, geniet er nog iedere dag van en helemaal te fine tunen met custom profiles.

https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?t=12621
Dank!
Sanremo YOU, Bentwood V63