Re: etzMAX
21Nog even afwachten op de ervaringen daarmee dan?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Dat dus...R&B schreef:Uiteraard, maar niet veel die op gewicht malen met weinig retentie en dan ook nog lekker vlot.
Ja, ik hou HB eerst in de gaten.bobbee schreef:Nog even afwachten op de ervaringen daarmee dan?
Gebrek aan objectiviteit is menselijk en niet alleen aan HB voorbehouden.fransg schreef:Ik kan me herinneren dat bij verschijning van de Sette een van de grote heren van HB onmiddellijk op de voorpagina prominent met een objectieve juich-recensie kwam. Zo zie je dat HB informatief kan zijn indien je er voldoende zout aan toevoegt.
Nou, dat ging natuurlijk over de maalprestaties en het smaakprofiel. Dat zit kennelijk wel snor met de Sette, evenals het gebruiksgemak en de retentie.fransg schreef:Ik kan me herinneren dat bij verschijning van de Sette een van de grote heren van HB onmiddellijk op de voorpagina prominent met een objectieve juich-recensie kwam. Zo zie je dat HB informatief kan zijn indien je er voldoende zout aan toevoegt.
Terug naar “Koffiemolens & malers”