We zijn hier met 3 (of 4, afhankelijk of de koper iemand van hier is). Dat lijkt me toch al iets van een staal om te zien wat het in de praktijk is. Op HB lees je toch vooral positieve geluiden en ook melding van grote verschillen door de snelheid die je gebruikt.
Gewoon je niet laten zot maken, wachten en proberen en het nieuwe materiaal leren kennen
Re: Weber Key
222Wat bvds zegt het kan een optische illusie zijn. Net nog even lopen staren maar het is moeilijk te zeggen.bobbee schreef: ma 21 feb 2022, 20:47De Niche schijf zwabbert niet. Is alleen bout die je ziet zwabberen, de binnenste conische schijf staat vast. Kun je zien als je naar tanden kijkt ipv de bout.fuel schreef:Ja misschien hebben we wel geluk dat we wat later aan de beurt zijn.ErikW schreef: ma 21 feb 2022, 20:01 Hoop dat ik mijn maler krijg als de kinderziektes er al uit zijn!?
Dat zwabberen deed mijn Niche trouwens ook, mijn mini ook wel.
Ach er komt goede koffie uit!
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64
223Is al meermaald besproken in het verleden ook online met filmpjes etc , het is de bout die niet gecentreerd zit. Daarom lijkt het alsof hij zwabbert. No worries.fuel schreef:Wat bvds zegt het kan een optische illusie zijn. Net nog even lopen staren maar het is moeilijk te zeggen.bobbee schreef: ma 21 feb 2022, 20:47De Niche schijf zwabbert niet. Is alleen bout die je ziet zwabberen, de binnenste conische schijf staat vast. Kun je zien als je naar tanden kijkt ipv de bout.fuel schreef: Ja misschien hebben we wel geluk dat we wat later aan de beurt zijn.
Dat zwabberen deed mijn Niche trouwens ook, mijn mini ook wel.
Ach er komt goede koffie uit!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
224Aan de hand van deze meting die ze uitvoeren bij Weber Workshops, zou je toch zeggen dat issues zoals de laatste pagina's beschreven niet voor mogen komen?

Vind wat opschudding wel leuk en de halve interesse die ik had in de Key is wel weg nu, maar hoop toch wel gewoon dat het een succes wordt en we in de toekomst meer van dit soort grinders krijgen.

Vind wat opschudding wel leuk en de halve interesse die ik had in de Key is wel weg nu, maar hoop toch wel gewoon dat het een succes wordt en we in de toekomst meer van dit soort grinders krijgen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
225Ze zitten aan nrs 1175 (zwart) en 1065 (wit)
700 stuks gedaan en het tempo zit nu op 15 stuks per dag.
700 stuks gedaan en het tempo zit nu op 15 stuks per dag.
2261175 + 1067 = 2242
Hoe loopt die nummering dan?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
227Ja dat vroeg ik me ook af

Echt een drama wat betreft communicatie.
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64
228Gaat over de bestelnrs van IGG
Dus van 1-2-.... zwart en wit door elkaar
Er was op het H-B forum beloofd dat ze een gratis tampingmat gingen krijgen maar er was initieel iets verkeerd gegaan waardoor ze hun bestelling moesten annuleren en een nieuwe moesten doen. Weber had beloofd om het originele bestelnr te gebruiken voor de volgorde voor die gebruikers van dat forum.
Een aantal backers zullen zich ook teruggetrokken hebben maar die nrs blijven bestaan, ze worden gewoon niet geleverd.
Nadeel van dat IGG-systeem is dat je dus niet weet hoeveel er nog voor jou zijn.
Dus van 1-2-.... zwart en wit door elkaar
Er was op het H-B forum beloofd dat ze een gratis tampingmat gingen krijgen maar er was initieel iets verkeerd gegaan waardoor ze hun bestelling moesten annuleren en een nieuwe moesten doen. Weber had beloofd om het originele bestelnr te gebruiken voor de volgorde voor die gebruikers van dat forum.
Een aantal backers zullen zich ook teruggetrokken hebben maar die nrs blijven bestaan, ze worden gewoon niet geleverd.
Nadeel van dat IGG-systeem is dat je dus niet weet hoeveel er nog voor jou zijn.
229Hoe een bestelling en koop van een koffie molen ingewikkeld gemaakt kan worden. Kan toegevoegd worden aan de roze krokodil van Cremalover.
️

230Ik had nog nooit van "het IGG systeem" gehoord, is dat iets specifiek voor Home-Barista, of voor Weber, of iets algemeens in de bestel-industrie?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino